Vorbim mai mult decât niciodată despre a fi in contact cu noi înşine, în contact cu ceilalţi. Vorbim despre Conexiuni.

Reţinerea mea în ceea ce priveşte acest subiect este că verbul ascunde un gol al unei reale Conexiuni. Întâlnirea are loc adeseori, îndepărtându-ne.  Recunosc, adeseori îmi este şi mie mult mai uşor să stau în faţa unei tastaturi, să scriu. (Deşi… Realizez, a scrie folosind o tastatură, mă aduce mai puţin aproape de mine decât scrisul folosind un stilou şi o hârtie). Mai uşor, deoarece să-mi gestionez propriile trăiri într-un dialog cu un altul devine costisitor din punctul de vedere al timpului şi emoţiilor gestionate. Aceasta este  o gîndire limitativă  iar Bucuria Autentică izvorăşte atunci când ştiu, permit ca întâmpinarea mea pentru interlocutor să fie făcută din onestitate faţă de propriile spaime. În acest fel nu mai există nicio barieră ce ar putea leza.

Întâmpinarea mea vine din BUCURIE, inclusiv aici unde este un loc al Conexiunii ce doreşte să apropie paşii sufletelor noastre, paşii sufletelor noastre în Conexiunea cu Divinitatea ce ne îmbrăţişează.

Ambarees

⤧  Next post Cinci teme ce nu sunt ale Flăcărilor Gemene ⤧  Previous post Actualizări energetice - Biofotonica Porţii Stelare actualizate, activităţile solstiţiului - 15 iunie, 2017