https://www.youtube.com/watch?v=t8P0pte4ORA&t=84s

gemeni

Autor: Tamara Maat

Five Things Twin Flames Are Not

Traducere: Ambarees

Nu mi-am dorit niciodată flacăra mea geamănă…

Această idee era înfricoșătoare și intimidantă pentru mine. Chiar am rupt relația cu cineva, cine mă gândeam că ar putea fi flacăra mea, deși mai târziu s-a dovedit a fi fost o flacără geamănă falsă.

În niciun caz nu eram pregătită să-mi duc durerea ce vine odată cu o astfel de relație, sau cel puțin așa  gândeam.

În ciuda rezistenței mele am întâlnit-o în 20 martie 2015. Cu o zi înaintea echinocțiului de primăvară, a fost lună nouă, eclipsă de soare, ar fi trebuit să știu că acea zi nu va aduce, “doar” o nouă cunoștință.

Acum mai mult de doi ani de când am început o redirecționare rapidă,  am făcut o plimbare dificilă pentru egoul meu,  iar acesta moare  cu adevărat acum, în principiu datorită călătoriei sacre cu flacăra mea geamănă.

Nu am ales un drum să fiu flacără mentor, însă la un nivel înalt al sufletului, aveam o evidentă semnătură a acesteia.

Discutând și citind mult despre flăcările gemene, am ajuns să descopăr că mulți au o nevoie disperată de basm la un nivel de suprafață, dar neștiind cum să facă totul mai frumos, ruinează totul.

Atunci când o persoană se uită încă înafară după fericire, ea devine orbită de nevoie. Fără a învăța bine, oamenii simplifică relația sacră și dau subconștient titlul de flacără oricărei persoane de care sunt atașați emoțional.

Din citirile mele și din bombardamentele dovezilor spirituale că omul menționat anterior este flacăra mea geamănă, am ajuns să aflu ce sunt flăcările gemene și ce nu sunt.

Aceste teme pot fi rezumate în cinci puncte.

Manifestarea lor nu vine din nevoi egoiste

Flăcările gemene nu apar când le căutăm în mod conștient și din ego. Momentul acestei relații este pur si absolut Divin, calculat cu atenție în funcție de călătoria spirituală a gemenilor. Dacă cineva crede că TF (Flacăra Geamănă), este singura persoană care să-l facă fericit el este pe deplin blocat. Dimpotrivă la început acea persoană dobândește cea mai mare putere asupra lui, făcându-l să își simtă Sinele cel mai mizerabil.

TF declanșează în noi cele mai profunde răni de care nu aveam nicio idee.

Singura noastră speranță este că noi singuri ne suntem mântuitorul și fericirea noastră. Odată conectați la această idee, devenim pregătiți pentru gemeni. Nicio motivație sau vizualizare nu ne ajută dacă nu știm să ne desăvârșim singuri.

Manifestarea unui TF este destinată unui suflet vechi care a devenit suficient de matur pentru a înțelege și a putea să facă față unui astfel de experiment. Doar odată ce am crescut suficient flacăra geamănă vine în viața noastră.

Flăcările nu sunt multiple

Simplu, o astfel de relație divină nu poate fi o orgie. Unii ar putea deveni defensivi așa că haidem să recurgem la o mică logică. Știind că gemenii împărtășesc același suflet și construind pe credința persoanei A că B, C, D, E sunt toți gemenii ei, să vedem:

A=B, A=C, A=D, A=E

Prin urmare:

A=B=C=D=E

Avem cinci gemeni! Aceasta se opune mitologiei și tuturor surselor vechi despre TF. Este întotdeauna doar Isis si Osiris, Hathor si Horus, Adam și Eva, etc.

Reamintindu-ne conceptul de Trinitate, la baza triunghiului este doar Feminin și Masculin, în partea de sus se ajunge la Dumnezeu.

Din nou nevoia egoistă crează o astfel de murdărie, aceasta nefiind decât rezultatul încercării de a valida atașamentul la mai mult de un partener, aducând scuze că doar se oglindesc.

Flăcările Gemene chiar nu se separă

De când sunt create TF nu se separă niciodată, iar odată ce s-au întâlnit fizic, orice separare este doar o iluzie la nivel pământesc. Ei sunt întotdeauna spiritual dacă nu și mental și emoțional. Au o conexiune indisolubilă, nu există niciun “cordon” care să poată fi tăiat. Această persoană este reflecţia manifestată de noi înşine. Cum să se descompună sau să se deconecteze de la sine? În schimb acea energie de a fugi de durerea percepută, poate fi folosită în schimb, pentru a ne vindeca.

Flăcările gemene nu pot fi înlocuite

Dacă “oglinda” ne arată ceva urât, ideea este să ne dăm seama că aceasta este o reflectare a Sinelui. Cum ne putem schimba Sinele? Sinele nostru nu se schimbă, nu poate fi înlocuit. Ajungând într-un loc dificil  împreună cu flacăra geamănă, Dumnezeu ştie că am fost acolo de mai multe ori, acesta ne arată cea mai slabă versiune a noastră, făcându-ne să trăim o astfel de experienţă aparent teribilă, pentru a găsi şi vindeca aspectele oglindite în noi.

Victimizarea Sinelui nu este o soluție, iar eu susțin că acesta este motivul pentru care multe flăcări gemene rămân separate de-a lungul vremurilor.

Ei nu se pot uni

Nu în ultimul rând circulă afirmația conform căreia flăcările gemene există doar să se oglindească reciproc și că nu trebuie să se oglindească până la capăt. Acest lucru nu poate fi adevărat din două motive. În primul rând persoana ce a încercat conexiunea flăcării nu se poate mulțumi cu mai puțin. În întâlnire are loc o actualizare care lasă pe unul neîmplinit pe toate nivelurile dacă încearcă să se conecteze la o fiintă umană diferită.

Sunt mulți care și-au blocat sexualitatea după ce au fost cu flacăra geamănă, indiferent cât de mult sex făceau înainte.

În al doilea rând, cel mai important aspect, această relație este cea mai mare misiune pentru cuplul de pe Pământ, deoarece nu este o relație despre a realiza cu succes o poveste romantică, ci pentru ca omenirea să se vindece și să transceadă. Această relație este Sfînta Treime pe Pământ.

Această zi este obligată să vină.

În ansamblu, discernământul este necesar în fiecare moment în care trăiești în această relație până la unirea și stabilitatea ei.

Conceptele false despre sufletele gemene împiedică cuplul  în creșterea sa, precum și în creșterea fiecăruia individual , în consecință împiedică realizarea Miracolului celei mai Sacre Relații Umane.

Sursa: http://in5d.com/five-things-twin-flames-not/

Postare: Ambarees

⤧  Next post Top 5 sincronicităţi ⤧  Previous post Conexiuni