Elef

                       Love’s Invitation To Teach What We Embody, Not What We ‘Know’

Kalayna Colibri

Atât de multe idei plutesc în interiorul meu uneori, atât de multe direcţii în care scrisul meu se poate  duce, atât de multe observaţii despre viaţă, învăţături spirituale bazate pe inimă, uneori pot fi chiar concepte metafizice care se simt destul de uşor şi complex. Dorinţa de a discuta despre aceste lucruri într-o postare, dorinţa de a vedea unde ajung în atingerea nivelului meu de conştiinţă, mă face să simt că acest exerciţiu mental poate fi “seva’’ scrierii ce se scurge în mine.

În aceste momente, trăiesc invitaţia de a păstra sentimentul…de a avea încredere în unele aspecte pe care le învăţ acum, aspecte pe care le voi dezvălui.

Deoarece nu există un răspuns absolut în care mintea să se desfăşoare, voi încerca aşa cum voi putea. Uneori singurul răspuns este ‘‘continuă să īncerci’’. Pentru a continua să întruchipezi, să trăieşti, continuă să iubeşti. Continuă să te scufunzi în mental şi inimă prima dată, apoi vezi unde duce mizeria.

Uneori când scriu, simt  dorinţa de ,,a ieşi acolo”,  să aterizez în inimi, să-i mişc pe alţii, poate chiar să aduc spre mine reflexii despre iubirea pe care o am, să mă simt tot mai deschisă. Atunci, uneori, cānd scriu ceva, realizez că motivul principal pentru care scriu este de fapt pentru a-mi arăta ceva mie, de la mine…pentru mine, de la tot ceea ce face un mozaic īn mine, aşa cum sunt acum, aşa cum poate voi fi īn momentul următor, aşa cum poate simt o parte din mine care are nevoie de ceva mai mult de la mine. Să īmpărtăşim din orice altceva decât o nava plină, probabil înseamnă doar să  împărtăşim în unele moduri mai multă goliciune.

Totul este bun şi nu dăunează nimănui, atât timp cât vine dintr-o inimă conştientă de vindecare care poate să reflecte atât propria umbră cât şi propria lumină.

Poate că nu mai este timpul de a ,, învăţa ce ştii”,  ci de a “īnvăţa ceea ce īntrupezi”… această fază în care m-am mişcat tot mai mult în decursul anilor mei de proces, felul cum continui să-mi simt inima şi ceea ce vrea cu adevărat, e că mă simt mai puţin ataşată de ,,ştiinţă”.

Există momente de frustrare în ceea ce priveşte anumite părţi din mine, deoarece se luptă cu această realitate ce înmugureşte,  realitatea de a fi mai relaxată īn mental dar mai aprinsă  īn inimă şi suflet.

Există un pod sănătos aici, acesta se simte când īmpărtăşesc acest moment cu tine şi cu mine.

Simt provocarea unei femei, īn spiritualitatea ce se confruntă cu o abordare mai masculinizată a metafizicii, īncercānd sa-mi dau seama totuşi ,,într-un mod în  care poate că eu nu vreau sa îl abordez”.

N-am dus niciodată studiul spiritual într-un mod pe care  îl fac unii, preferând de fapt să experimentez în schimb. Aceasta se aşează tot mai adânc în interiorul meu, în ciuda protestelor unor părţi din mine īngrijorate de imaginea de sine şi credibilitate…

Totuşi această lume a spiritualităţii se simte ca fiind inundată cu această comunicare, acea comunicare, fiţi atenţi la asta şi niciodată nu faceţi asta, gândiţi asta, fiţi asta. .. întregul tărâm devine inundat de pedeapsă, de autoapăsarea care a alimentat existenţa care implora de fapt permisiunea de a nu mai fi această bizarerie, de a nu simţi presiunea de a dovedi sau de a lupta. Simt acest aspect īn mine şi vă invit să simţiţi acest aspect, precum şi orice reacţie pe care aţi putea-o simţi… Simt şi eu asta īn mine la fel ca şi alte  reacţii şi am īncrederea profundă că există o altă cale pentru ea.

În momente ca acesta, simt o izbucnire…aşa cum am lăsat ceea ce a fost nevoie īn cuvāntul de astăzi, īncrezându-mă că va ajunge acolo unde este nevoie şi că la sfârşitul zilei  toate īnvăţăturile variate, merg unde sunt necesare, ajungând la conştiinţele care sunt pe punte, pregătite să le primească şi că, pe măsura ce toate inimile noastre continuă să se deschidă, va exista doar MAI MULTĂ IUBIRE de a învăţa, a trăi, şi a dărui.

https://soulfullheartblog.com/author/kalaynacolibri/

Traducere: Iulia M.

Postare: Ambarees

https://www.youtube.com/watch?v=kCl7RSs9Jys

⤧  Next post Dovada Seminţelor Stelare şi Schimbarea 3D ⤧  Previous post Profeţia calendarului Mayaş - mai 2017 - Conştiinţa unității luminate