https://www.youtube.com/watch?v=vzEh6LfhARk

The Nature of Synchronicity

SINCRON

by Scott Rabalais 

Răbdarea este bună. Sincronicitatea este şi mai bună.  Răbdarea poate fi definită ca fiind îndurare fără plângere. Este actul ‘‘dăruirii timpului’’, la ceea ce va deveni realitate. Este speranţa lucrurilor care vor veni.

 Luaţi aminte că răbdarea implică jocul aşteptării , adică ,,nu-l am acum, dar cu timpul va veni la mine,,. De exemplu să presupunem că am intenţia să lucrez în grădina mea. Cu toate acestea, a apărut o furtună şi vremea nu-mi permite să mă apropii de grădina mea. Îmi pot spune ‘‘voi fi răbdător şi, în timp util voi putea să lucrez la gradina mea’’, şi aştept să fac asta. Pot deveni cu uşurinţă îngrijorat, în timp ce stau şi privesc vremea, aşteptând, aşteptând şi aşteptând mai departe.   

Pe de altă parte, sincronicitatea este ceva ce nu ştie nici o aşteptare sau durată. Aceasta recunoaşte că totul este complet în acest moment. Aceasta oferă totul în acest moment. Ştie că există un timp şi un loc perfect pentru toţi, iar cel care cunoaşte sincronicitatea cunoaşte armonia dintre persoană şi completitudinea momentului. O persoană în sincronicitate nu aşteaptă ca ploaia să se oprească astfel încât grădina să poată fi folosită, dar în schimb apreciază ploaia în toată splendoarea ei, împreună cu situaţia pe care o creează în acest moment.

**În loc să stau în grădină, căderea ploii poate să-mi dea un motiv să stau jos sau să îi scriu o scrisoare unui vechi prieten. Deci, mai degraba decât să mă concentrez asupra a ceea ce ar putea fi facut  mă concentrez asupra momentului respectiv şi ceea ce îmi oferă, indiferent de planurile sau dorinţele mele. **

Din punct de vedere al conştiintei de separare răbdarea este cea care umple prăpastia timpului. Din poziţia de acum, eu îmi proiectez că vreau să apară ceva care în prezent este pe postul de mai târziu. Există o prăpastie- între prezent şi viitor. Aceasta este ‘‘realitatea’’ timpului pe care îl creăm în capul nostru şi totuşi timpul nu este real. Sau este real numai în măsura în care îl construim din conştiinţa noastră de separare.**  **

Sincronicitatea funcţionează în prezent şi doar în prezent. Este rezultatul unei acceptări depline,  permiterii vieţii şi calităţii fluxului. Este născut din liniştea minţii, ascultând ceea ce ne este adus de univers. Ete fluxul natural al vieţii, indiferent de condiţionarea, dorinţele şi planurile noastre.  Când renunţăm la gândire, ceea ce este dincolo de aceasta este permis să se manifeste în experienţa noastră. Calitatea unei astfel de manifestări este perfecţiunea, este sincronicitatea divină. Ea se îndepărtează de cale spre ACEA CALE.

Sincronicitatea este esenţa conştiinţei unităţii, calitatea fluxului natural al vieţii. Floarea înfloreşte în perfectă sincronicitate cu elementele naturale ale soarelui, ale apei, ale vântului şi a solului. Nu speră să înflorească în timpul iernii, nici nu are planuri să înflorească în lunile reci. În schimb ea trăieşte într-o relaţie sincronizată cu toate elementele şi creşte atunci când este mai bine susţinută de elemente şi invers. Înfloreşte la timpul perfect, în armonie cu ceea ce o înconjoara şi se leagă de ea. 

**Rabdarea este aşteptare. Cum poate fi cineva complet daca aşteaptă ceea ce nu este încă evident? Chiar şi aşteptarea în răbdare este aşteptare. Ca şi pasagerul de la gară care aşteaptă sosirea trenului sau, el poate fi într-o continuă urmărire a liniilor de tren. **

**Prin privirile sale constante pe pistă el este nerăbdător şi în dorinţa a ceea ce nu este încă în câmpul sau experienţal. În schimb, el poate lua loc pe o bancă din gară, având plăcerea de a vedea crinii. Şi, făcând asta, iată şi trenul va intra în conştiinţa şi în timpul său. Şi în acel moment îşi poate aduce conştiinţa la sosirea trenului. Este în acest moment. **

Sincronicitatea este un dar al Universului, disponibil pentru a fi folosit în fiecare moment. Este muzica subtilă şi dulce a existenţei pe care o auzim dacă doar ascultăm. Dacă vom participa la gălăgia minţii noastre nu vom putea manifesta fluxul armonios de sincronicitate din conştiinţa unităţii. Dansul nostru la acest flux sincronic este extaz experimental. Este dansul fără efort al Eului cu Universul.

http://in5d.com/1111-synchronicity-repetitive-numbers-and-their-meaning/

Traducere: Ambarees

 

⤧  Next post Importanţa iertării ⤧  Previous post Iubire pur şi simplu