Arcturian

Energy Update – New Arcturian Guide Energies

Anastacia, august 10, 2017

Noul Canal Arcturian/ DESCHIDERE/ Ghizii sunt aici!

S-a deschis un nou “canal”, sau o nouă deschidere a venit acum cu noi “protectori”,  arcturieni! ( După câţiva ani, acum am mulți arcturieni cu mine).

De 48 de ore, am fost informată că avem Ghizi Noi.

A durat încă 24 de ore de atunci, să mă adresez personal / noilor noștri ghizi, ca să vină în Lumina Divină, și să “mă ajute,  să mă ajut”.

La 12 ore după aceea a fost inițiată o vindecare, “Treimică Divină Universală”, prin intermediul apei “programate” de noii ghizi.

Aproximativ o oră mai târziu, s-a deschis brusc un portal imens de energie, prin acesta trecând informații și mesaje!

Astfel  s-au arătat NOII “Invadatorii Arcturieni”,  ai Luminii Divine - în sensul că au invadat prin energiile lor, interferențele mai întunecate ce au venit recent,  odată cu deschiderile Portalului.

Ne place că au sosit  ”Războinicii” Arcturieni”. (Vă rugăm să citiți și să cercetați Arcturienii și de ce sunt aici pentru a ajuta umanitatea / planeta noastră).

Deoarece ei s-au “întors” din “adâncimi” (de-a lungul acestor linii), și s-au “întretăiat”  cu umanitatea, prin intermediul noii “asistențe”!

A fost necesar să fie “chemați” ca  un far de lumină necesar să ne însoţească. Iar acum trebuie să ne întrebăm noii ghizi, cum vin sau cum să mergem noi către ei, pentru a ne conecta în Lumină Divină!

Acest lucru este real, acest lucru este imens și acest lucru, doar mi s-a întâmplat mie.

Încă  sunt în comunicare cu ei, așa cum am întrebat recent,  ”pentru ce este trecerea  prin cele ce le-am suferit în ultimele 3 zile, în special, “ merită “. “Merită”, ceea ce mulți dintre noi am suferit. (Consultați postul BB anterior.)

Așa cum am cerut “în trecut”,  mai întâi “factorul major “ este că sunt un model puternic, de urmat pentru umanitate. Și încă o dată, schimbarea în umanitate a fost instantanee, și a avut loc o schimbare majoră esenţială, (nu voi intra în detalii).

Ei au trecut bine prin aceasta, iar acum  ne-au întretăiat  liniile de timp pentru a ne ajuta.

După cum știam că trebuie să vină un anunţ pentru mine, faptul că simt atât de mare plăcere spune atât de multe.

Voi împărtăşi mai repede dacă sunt ghidată, știți că vorbim sau comunicăm, și îmi place să “aștept și să văd”, în ceea ce  împărtășesc ei, cele “BUNE”, FOARTE FOARTE BUNE’.

Împărtăşesc,  Călătoriile Divine de-a lungul liniilor, aducându-ne ceea ce am “așteptat”,  pentru ceea ce este vreodată în fiecare dintre noi, pentru Sufletele noastre.

Amintiți-vă chiar dacă am simțit și eliberat o “conștiință a sărăciei”, fiecare dintre noi trecem prin ceea ce avem nevoie, avem de parcurs lecții ce au de a face cu Abundența.

Oamenii întreabă, “de ce încă mă lupt cu finanțele?” - pentru că trebuie să învățăm ceva din aceasta. Acum, vă rog, “nu împușcați mesagerul”,  deoarece eu personal am falimentat, de două ori în trecut.

Are de-a face cu credința și încrederea!

Amintiți-vă - “Înălțarea nu poate fi grabită, păcălită sau înșelată”.

Voi împărți mult mai repede, după ce am fost îndrumată foarte mult, să împărtășesc acest lucru, așa cum am mai făcut. (Eu personal prefer să nu spun că sunt un “canal”, deoarece acest lucru aduce prin exprimare tot felul de conotații cu el 😉

Cu toate acestea, este ceea ce este.

Ca întotdeauna, sunt aici cu voi.

Multă iubire necondiționată, adevăr și onestitate.

Anastacia Kompos, Maestru Ascensionat al Pământului

http://in5d.com/energy-update-new-arcturian-guide-energies/

Traducere: Ambarees

⤧  Next post Adevărata Iubire Împinge Sufletul Spre Acţiune ⤧  Previous post Surfing Dimensional Schimbări În Relaţiile Intime: Perspectiva Rechinului