thumbnail

Ascension Signs: Are We in the Void?

by Kim Hutchinson, 21 septembrie, 2017

Semnele Schimbării?

Între megafurtuni, incendii, secetă și  explozii solare uriaşe, cred că suntem cu toţii de acord, că se întâmplă ceva imens. La un nivel mai subtil, se întâmplă lucruri ezoterice incitante. Când le puneți împreună, spre ce îndrăzniţi să priviţi? Pentru mine, este trecerea la 5D. Atât de multe s-au întâmplat recent pe frontul înălțării, încât încep să bănuiesc că timpul și dimensiunile s-au bifurcat, iar acum traversăm golurile dintre realități.

Vibrații bune

Am vorbit de ani de zile despre ridicarea vibrațiilor. Până acum, acele vibrații erau subtile. În acest an, cu toate aceste întâmplări, vibrațiile au crescut într-adevăr.

În multele sale meditații cu copaci, Steve s-a conectat cu Gaia la un nivel foarte adânc, și ceea ce a descoperit a fost profund. Vibrația ei este atât de mare și puternică încât se simte a fi ca o navă cu rachete, trasă și gata de lansare. De asemenea, copacii radiază o vibrație puternică, care rezonează în bucurie.

În mod similar, am observat că vibrația noastră a crescut. Pe măsură ce adormim, în multe nopţi, corpurile noastre încep să vibreze. Această mișcare subtilă și rapidă a corpului este similară cu perceperea unui motor deranjant, totuși energia este pașnică. Uneori, brațele sau picioarele mele se ridică. Acelaşi lucru se întâmplă atunci când Steve mă vindecă.

Întreruperi  în  Matrice

În ultima vreme, am observat în vechea matrice 3D, anomalii ciudate, care seamănă cu erorile.

Inegalitatea timpului

În ultimul deceniu, timpul este simțit că se accelerează. Acum simt aceasta cel mai mult când dorm. O odihnă de o oră o simt ca pe o noapte de opt ore, plină. Uneori, totuși, timpul trece sau chiar se simte, ca și  cum s-ar mișca înapoi. A doua zi am fost sigură că am fost la o cină, dar am fost șocată să văd, că a trecut doar amiaza.

Schimbarea obiectelor

Uneori când mă uit la un obiect, pare că pâlpâie sau sare. O secundă e acolo; apoi a dispărut sau este într-o altă locație.

Lumina ființei

În timpul unei meditații, am primit un mesaj de la Sursa care, mi-a spus, să mă concentrez mai degrabă pe transformare decât pe vindecare. De asemenea, am fost ghidată să nu mai fiu un lucrător, și să aduc în viaţa mea mai multă bucurie și pace, în pregătirea vieții 5D. Am primit în inimă acest mesaj. De atunci am observat următoarele:

Clasificări ca fiind neobişnuite

Sunt atât de “absentă” acum, că mi-e dor de bucăți întregi de timp. Sincer, sunt zile când cred că dacă un buldozer ar putea conduce prin sufrageria mea, și nu aș observa. (Aceasta este o schimbare revigorantă din a fi hiperactivă peste tot.)

Râsete

Steve și cu mine am râs mai mult în ultima lună, cel mai mult, decât probabil de când eram copii.

Pierdere sănătoasă din  greutate

Sunt mai ușoară în ceea ce privește greutatea. După ce mă luptam de zeci de ani, să pierd  din greutate, am început să pierd centimetri cu câteva luni în urmă. Dieta mea este in primul rand vegană, pentru ca asta este ceea ce isi doreste corpul meu, acum.

Lumina soarelui

Am simţit dorința de soare și am stat în curtea mea în fiecare zi însorită, a aceastei veri. Observ, de asemenea, o creștere a cantității de lumină, precum și valoarea roșie a luminii solare.

Vidul

Acum mă găsesc în ceea ce eu numesc vid. Îl simt ca spaţiul care separă dimensiunile, cu excepţia faptului că încă arată ca 3D. Simt că nu mai sunt pe Pământ; bine, cel puțin nu pe vechiul Pământ. Sunt conștientă de vechiul Pământ, dar simt că nimeni nu știe de mine. Este ca și cum aş fi în suspensie pașnică. De exemplu:

La  carceră

Nu am primit din august, niciun e-mail legat de muncă. La suprafață, pare că nu sună a prea mare lucru, dar n-a mai trecut atât de mult fără contact. Am testat toate conturile mele de e-mail și site-ul meu,  și sunt operaționale.

Finaluri

În fiecare zi, se pare că am auzit despre încheieri neașteptate, cum ar fi oamenii care tranzitează rapid spre Acasă; prietenii se depărtează brusc; relațiile se încheie abrupt, iar mentorii noilor vârste se dezic de învățăturile lor anterioare.

Dispariţii în acţiune

Brusc oamenii nu sunt acolo. Prietenii par departe sau greu de găsit. Sunt mai conştienţi de singurătate. (Multumesc pentru Steve!)

Invizibilitate

Mai am, de asemenea, reverii cu oameni plecați și eu fiind invizibilă. În reveriile mele, sunt cu oamenii care au plecat Acasă, și îmi cer să ajut oameni pe care i-au lăsat în urmă. Mă străduiesc să fiu văzută și auzită. Chiar comentez despre senzația de invizibilitate. Pot trece prin casele oamenilor fără ca ei să mă vadă. Toate acestea le simt foarte reale.

Semn, semn, peste tot există semne.

Indiferent dacă liniile temporale sunt, sau nu sunt bifurcate, sau sunt doar în procesul acestei bifurcări, un aspect este sigur: lucrurile se schimbă rapid. În timp ce mă gândeam la ce să scriu aici, pentru încheiere, o mașină a străbătut casa împreună cu minunata Bohemian Rhapsody, a explozivei Queen. Știam că este un semn pentru mine, deoarece am auzit clar, următoarea frază: “Aceasta este viața reală? Este aceasta doar fantezie? “ Într-adevăr.

http://in5d.com/ascension-signs-void

Traducere: Ambarees, publicat pe

https://www.youtube.com/watch?v=t7EIcbiJf0o

⤧  Next post Luna Plină în Berbec - Renaştem ca Phoenix din Cenușă ⤧  Previous post Mesaj pentru Lucrătorii Luminii de la Consiliul Celor Doisprezece