21b128dc0240376c2aa027a459f29a65

What Is Your Soul Mission?

de Adeana M. Slater, 17 octombrie, 2017

Viziunea mea de viață a fost diferită, faţă de misiunea  sufletului meu. Am continuat să scriu articole, și să le păstrez pentru mine. Atunci când am fost întrebată dacă să împărtășesc mesajele mele intuitive cu lumea,  aceasta mi-a cauzat o mare teamă și incertitudine. Nu eram atât de sigură că mesajele pe care le primeam vor fi bine primite. Intuiția mea nu a fost complet ascuțită, dar a fost limpede. Întrebările și teama mă înconjurau, deoarece am trăit într-o societate închisă. Majoritatea poate fi incapabilă și nu doreşte să se schimbe?!?

Cine sunt eu, cu veştile curente, ale acestei epoci noi, în grijă?

De ce sunt aici?

Cum pot să ajuți omenirea să-și ridice propria conștiință?

Cea mai mare frică a fost receptivitatea. Cu toate acestea, atunci când sufletul este gata, veți auzi și veți primi mesaje pentru a începe să transmiteți și să urcați simultan. Cele mai multe suflete sunt gata, și trăiesc în realitatea lor, “acum”. De altfel,  cei mai mulți dintre voi au experimentat “trezirea”.  Un eveniment din viața voastră, care v-a scuturat din iluzia sau nefericirea, pe care v-aţi stabilit-o pentru cea mai mare parte a existenței voastre. Acest lucru a declanșat de-a lungul anilor, vindecarea și creșterea pentru majoritatea dintre voi.  Felicitări pentru sufletele voastre luminoase, care au întâlnit această trezire și pregătesc acum calea pentru continuarea trezirii omenirii. Ca și efectul de domino, eforturile voastre continuă să ajungă la cei din jurul vostru.

Sunteți aici pentru a face și diferenția. Misiunea sufletească poate fi diferită de altele, dar toți suntem împreună, să ne ajutăm reciproc pentru a atinge aceleași scopuri ale conștiinței, păcii și iubirii unității. Intuitiv, ați primit îndrumări sufletești și intuiția scopului vieții voastre, aici. Simtiţi adevărul în inima şi sufletul vostru. Urmați semnele și sincronicitățile care vă indică direcția voastră specifică, prin capacitățile de vindecare și iubire pe care le-ați adus aici. Ascuțiți-vă aceste abilități. Fiți prezenţi prin darurile voastre, precum și, să fiți dispuși să vă extindeți în moduri inimaginabile. Cerul este limita. Nici un vis nu este prea mare. Multiversul este locul vostru de joacă. Duceţi-vă!!! 🌟

Invitaţia pentru voi, este, să nu vă comparați cu ceilalți. Cadourile speciale și unice, ale acestei lumi sunt la fel de speciale și importante. Nu pierdeți sensul acestui adevăr. Nu vă fie teamă de schimbare și nu lăsați teama să vă preia capacitatea de a vă simți în inima voastră, răspunsurile și îndrumările voastre. Duceţi-vă, şi fiţi iubirea și lumina sufletului magnific, care sunteţi și aţi venit să fiţi. Întreaga echipă de îngeri și ghizi, * vă aplaudă fiecare mișcare. Deplasați-vă cu încredere. Este cea mai mare tărie. Voi sunteţi cine sunteţi. ❤️

Vă iubesc pe toţi.

~ Adeana M. Slater

http://in5d.com/what-is-your-soul-mission/

Traducere si postare Ambarees, 18, octombrie, 2017, ora 10, postat pe 

https://www.youtube.com/watch?v=9xMSk6GemXY

⤧  Next post Maeştri Ascensionaţi în Făptură Fizică - Misiunea din Inimă ⤧  Previous post Regatul De Cristal