5a5a1dc62f8082ca1dd809d6ec57d005

Energy Update ~ Letting It All Go

Octombrie 23, 2017

 Jenny Schiltz, 10/22/2017

Schimbarea aerului este delicioasă. Știm că lucrurile se mișcă acum mult mai repede, și că există o greutate, a responsabilităţii acestei cunoașteri. Suntem rugați să renunțăm la toate. La tot ceea ce am crezut noi, la tot ceea ce ne identificăm și la toate limitările, pe care le-am pus în noi înșine.

Unii simt depresie profundă și anxietate. Acest lucru se datorează senzației de extindere a cronologiilor înalte, în timp ce piesele din interior funcționează încă, dintr-o perspectivă mai joasă. Acest lucru face ca toate lucrurile, pe care nu le-am vindecat complet, să fie duse la un nivel mai profund. Este timpul, să clarificăm tot ceea ce nu eram pregătiți să facem înainte. Se poate simți ca o tortură, până când îți dai seama, că poate fi ultimul rămas bun, de la această durere, dacă vrei.

Alții constată nevoia de liniște și de tăcere. Există multe schimbări în interior, iar schimbările profunde necesită răbdare. Este un moment fascinant, deoarece, unii descoperă că li se retrag ghizii, pentru a permite integrarea sinelui superior. Alții, își găsesc profund întruparea înaltă, și acest lucru le permite accesul la un contact adânc, în univers. Este ca și cum o carantină a fost ridicată, și accesul la Tot a devenit mult mai puternic.

Acesta este momentul dezvăluirii. Deși, nu este încă “acolo afară”, se întâmplă în interior. Este timpul, să avem toate lucrurile noastre, toate disfuncțiile noastre și, cel mai important, povestirile noastre.

Învățăturile spirituale ne spun, că nu trebuie să ne identificăm cu poveștile noastre, că acestea sunt pur și simplu iluzii. Cu toate acestea, îmi amintesc că Sananda a spus: “Să te uiți la viața ta, și să o numeşti iluzie, înseamnă să neglijezi lucrarea incredibilă, pe care ai făcut-o.”  Ceea ce am să înțeleg, este că trebuie să ne onorăm poveștile, dar să lăsăm emoţiile, care ne leagă. Poveștile noastre, istoria noastră, ceea ce ni s-a întâmplat, sunt cele ce ne-au format în ceea ce suntem acum. Adesea, prin experiențele de viață dificile,  devenim cel mai mult. Am fost prefăcuţi, purificați și întăriți în foc.

Înțelegeți, vă puteți onora poveştile, fără a le limita la percepția asupra, a ceea ce sunteți. Când nu putem renunța la emoțiile, pe care le atașăm evenimentelor din viață, acestea pot deveni parte a identității noastre, și ne pot ancora ferm într-o realitate, în care nu vrem să fim. Eliberarea acestor emoții poate fi asemănătoare cu cele cinci etape, ale durerii: negare, furie, negociere, depresie și acceptare. Excepție, este esențial să adăugăm iertarea și eliberarea judecăților, pe care le avem de la sine și de la alții. Nu putem dori să îndepărtăm adevărul din spatele experiențelor noastre, cu pozitivitate, dragoste și lumină. Trebuie să simțim deţinând această emoţie, și apoi, numai atunci o  vom putea elibera.

Privind la mișcarea  #metoo (unde femeile admit că sunt hărțuite sau abuzate sexual), vedem unde se îndreaptă oamenii, în etapele de eliberare. Putem vedea, unde admit unii lucrurile, pentru prima dată, în mod public, pentru alții este un prilej de eliberare, a mâniei și a tristeții. Există, de asemenea, o grupare, care îşi spune  #metoo,  și  în  aceste cuvinte simple, își dau seama că evenimentele nu mai dețin putere asupra lor.

Fiecărei persoane trebuie să i se permită procesul, și nu contează cât de murdar ar părea. Dacă nu ați reușit să-l eliberați încă, acum este momentul să vă onorați aceste emoții, și modul în care v-au schimbat, (pentru bine și rău), eliberați toate judecățile, și eliberați-vă. Există o forță energetică externă, care să vindece toate acestea acum. Permiteți energiilor să vă ajute, să lăsați în urmă durerea poveștilor voastre, și să le transformați în povestea voastră de triumf și depășire.

Toate schimbările se întâmplă din INTERIOR.

Ceea ce am ajuns să înțeleg, este că acest lucru nu înseamnă numai în noi înșine, ci în cadrul instituțiilor, al sistemelor de credință și al conceptelor. Am ajuns la această înțelegere în timp ce discutam despre sistemul educațional cu sinele meu cel mai înalt, în ceea ce o priveşte pe fiica mea de 9 ani. I-am oferit ei, posibilitatea alegerii unei școli, fie de acasă, sau am găsit pentru ea o școală mai potrivită, pentru copiii sensibili. Răspunsul ei spre mine, a fost același de când avea cinci ani , “Mama, acolo unde trebuie să fiu”. Există momente, când știu că vorbește dintr-o înțelepciune mai înaltă, și trebuie să am încredere, chiar dacă nu o înțeleg . M-am întors la echipa mea, să mă facă să înțeleg, și mi-au explicat că toată schimbarea se întâmplă din interior.

Acest lucru nu se aplică doar în interiorul persoanei, ci în cadrul unor instituții precum școli, guverne, asistență medicală și chiar concepte, cum ar fi modul în care femeile sunt tratate în această societate. Acesta este motivul, pentru care atât de mulți simt presiunea de a “reveni acolo”. Este timpul, ca lumina să strălucească în toate zonele vieții de pe pământ, și să permită schimbării, să se întâmple. Este timpul, să vedem unde a jucat fiecare dintre noi un un rol în ceea ce a fost creat, și să ajutăm la rezolvare prin simpla strălucire a luminii, și a adevărului nostru.

De asemenea, suntem rugați să renunțăm la căile pe care le-am identificat în această călătorie spirituală. Îmi amintesc că fuzionând cu Arhanghelul Raphael și cu ghizii mei, mi-au spus: “Nu te identifica cu aceasta, pentru că ești atât de mult, mai mult”. Pe măsură ce ne trezim, și ne găsim identitatea 3D dezbrăcată, putem să ne lipim de noi identități

Acestea trebuie, de asemenea, să plece pe măsură ce noi intrăm în nou. Nu este vorba despre o problemă că vă pretindeţi lucrând, ca lumină, sau oricum vă definiți, atâta timp cât înțelegeți că este o definiție extrem de limitată, a tot ceea ce sunteți în totalitatea voastră. Suntem rugați să renunțăm la cutia în care am fost puşi sau pe care am creat-o pentru noi înșine, și să experimentăm tot ce suntem. Întrucât este un moment provocator din punct de vedere energetic, fizic și colectiv, ni se cere să renunțăm la toată rezistența, pe care o avem, și pur și simplu să o lăsăm, să experimentăm TOŢI CINE SUNTEM.

Acest lucru mi-a fost ilustrat în timpul unui vis lucid:

Eram pe o navă de vânătoare de balene, iar valurile erau extrem de aspre. Stăteam în spatele bărcii cu o altă persoană, când a venit un val uriaș și ne-a lovit. Am fost loviţi cu apa cum ar fi fost creat un jacuzzi, și am fost aspiraţi. M-am uitat peste el, și cealaltă persoană se lupta cu toată puterea să nu fie absorbită. Am început să lupt, și deodată sinele meu superior spune: “Opriți lupta, aveți o jachetă de salvare”.  Așa că, m-am oprit, am respirat puternic, și m-am lăsat să fiu trasă adânc sub apă. Oceanul a început să se liniștească. Mi-am deschis ochii pentru a vedea cum înotau balenele în apropiere, când am început să mă ridic la suprafață. M-am uitat, am văzut că persoana care a căzut de pe vas odată cu mine, și-a pierdut tot aerul, și a murit în luptă. Am ajuns la suprafață, și am luat învingătoare, un suflu gigantic de aer, și am văzut soarele, strălucind viu. Am auzit sinele meu mai înalt, spunându-mi: “Voi aveți toţi, veste de salvare, opriți rezistența, și permiteți-le să vă ajute.”

După ce m-am întors din această viziune, mi-am întrebat sinele înalt ce a vrut să spună prin faptul că avem toți veste de salvare, și a spus că Dispoziția naturală a sufletului este să se ridice întotdeauna la lumină, este vesta noastră de viață.

Simți-vă vesta de salvare, și să știți, că deşi, s-ar putea simți, ca și cum aţi fi absorbiţi, veţi învia din nou. Sufletul vostru nu cunoaște altă cale.

Vă trimit la toţi, iubirea și calmul oceanelor. Vă mulțumesc tuturor, celor care împărtășiţi această lucrare. Înseamnă mai mult, decât știţi.

<3 Jenny <3

Pentru informații cu privire la o sesiune cu Jenny Schiltz, vă rugăm să vizitați Informații despre rezervarea unei sesiuni sau să faceți o rezervare directă la jschiltz.appointy.com

https://www.lovehaswon.org/ascension-spirituality/

Traducere: Ambarees,  postat în 24, octombrie, 2017, 00:40 pe 

Esenţe în imagini.

https://www.youtube.com/watch?v=RerbyuVCkp8&t=591s

⤧  Next post Semnalele Sufletului Şi Sincronicităţi ⤧  Previous post Camerele Luminii - Săli de activare Amenti