826fc2b9bef631f7d4b0fb5583877c58

The Married Twin Flame & Divorce ~ Aligning with the Truth Within

Prin mirrorofmysoul, 14, decembrie, 2017

Pe măsură ce omenirea evoluează și urcă într-o vibrație mai înaltă, relațiile se schimbă. Expansiunea conștiinței aduce cu ea, înțelegerea mai largă, a diferitelor moduri în care ne raportăm și ne conectăm. Pe măsură ce ne mutăm în dimensiunile, a 4-a și a 5-a, relațiile vechi, ale paradigmei conștiinței 3D, se destramă, determinându-i pe mulți, să pună la îndoială, multele sisteme simbolice moștenite, care guvernează astăzi viața noastră.

Unul dintre sistemele, care are nevoie să fie redefinit în această perioadă, a evoluției spirituale rapide, este vechiul stereotip, al conceptului căsătoriei. Căsătoria de astăzi, a devenit un contract, o instituție, a societății, iar cuplul proprietatea acelei societăți. Nu cu mult timp în urmă, oamenii încă se căsătoreau, cu scopul unic de a-și asigura supraviețuirea fizică, sau pentru a obține un moștenitor și, deși oamenii încă se căsătoresc din motive externe, (bani, familie, statut social etc.), mulți dintre ei se căsătoresc acum, urmărind împlinirea emoțională și creșterea spirituală. Dar, dacă căsătoria este platforma ideală pentru aceasta, atunci de ce sunt atât de multe căsătorii eșuate? Ce se poate spune despre creșterea spirituală este că, ne poate face incompatibili cu cineva, cu cine eram în armonie. De vreme ce creșterea spirituală se accelerează, și omenirea se trezește, tot mai mulți oameni lucrează prin lecțiile lor karmice, și  ”ies din” căsnicie, mai repede decât oricând. Ca atare, căsătoria așa cum există astăzi, aici pe Pământ, nu este menită să dureze pentru totdeauna - doar, numai până când, se ajunge la întregul potențial de creștere, care adesea nu este, “până când moartea ne va despărţi”.

La baza dezintegrării căsătoriei, se află amnezia spirituală, de care suferim cu toții în diferite grade. Omenirea a uitat natura adevărată și, cu ea, adevăratul sens, al căsătoriei. Căsătoria, așa cum a intenționat Dumnezeu, este o unire sacră, a două suflete, create unul pentru celălalt, unul cu celălalt. Din păcate, foarte puține căsătorii de astăzi, se întemeiază pe rezonanța sufletelor - să nu mai vorbim de doi oameni, care împărtășesc același suflet. Aici, intrăm ca niște flăcări gemene. Suntem dușurile, pentru a aduce un nou model pe această planetă; unul, în care iubirea adevărată este cea, a sufletului și unde dragostea noastră față de partenerul nostru, reflectă relația noastră cu Sinele, și cu Dumnezeu în cel mai intim grad, permițând creșterea și descoperirea fără sfârșit, a spiritului și emoției. Acesta nu este modelul unei relații, ci al unei uniuni, care trezește scânteia divină în noi, și atrage omologul nostru divin față de noi, amintindu-ne de viața veșnică, care ne așteaptă, odată ce misiunea noastră comună aici pe Pământ este completă.

Din moment ce conștiința este baza întregii realități, orice schimbare a conștiinței, schimbă fiecare aspect al realității noastre. Întâlnirea cu Flacăra noastră Geamănă, este cu siguranță o astfel de schimbare; ea catalizează trezirea noastră spirituală și provoacă tulburări totale în fiecare zonă a vieții noastre. Este nevoie doar de o secundă, un moment, pentru ca amintirile dragostei reale, și neînduplecată, să vină în grabă. Aceste sentimente îşi au originea în suflet, și se răspândesc ca focul, către restul corpului. Ne împing ca pe un oaspete, pentru o viață mai autentică; ajutându-ne să vedem dincolo de iluzii. Ne regăsim cu totul,  în discuție; nu numai cine suntem și ce facem, ci și deciziile pe care le-am luat în trecut, inclusiv dacă și cine să se căsătorească.

Întâlnirea cu Flacăra noastră Geamănă, atunci când este deja căsătorită este cu adevărat un test de foc - la fel cum sufletul nostru a intenționat-o. Trezirea omnipotentă, de la nivelul celular, pe care o experimentăm, determină vibrația, conștientizarea și energia noastră, să sară imediat un defileu - sau o mulţime - făcându-ne să fim conștienți, de suprimarea energetică, pe care o trăim. Sufletul este neclintit: dorește rezonanță, dorește libertate, dorește uniune - și vrea acum.

Sufletele se magnetizează unul pe celălalt, şi simţim cu adevărat miracolul Universului în joc, prin sincronicităţile şi semnele care ne înconjoară. Poate că multe altele ni se explică, din interior, că este timpul să ne lăsăm căsătoria - nu pentru promisiunea unei uniuni fericite, ci pentru că sufletul nostru o cere. Sufletul nu face greșeli. Știe calea, pe care vrea să o urmeze.

Mulți  izbucnesc în relațiile existente, atunci când întâlnesc Flacăra lor Geamănă, deoarece nu mai pot găsi aliniere cu vechiul. Chemarea de a ne întoarce la starea noastră originală de Unime este atât de ameţitoare, iar conexiunea sufletească  în celelalte lumi față de Flacăra Geamănă, a fost atât de puternică încât rămânerea în vechea relație devine insuportabilă. În fiecare secundă, în fiecare minut, suntem conștienți de presiunea asupra noastră, de a urma chemarea de a fi cine suntem cu adevărat, la cel mai adânc nivel din interiorul nostru.

Din nefericire, atragerea magnetică, inversează semnalizarea de la începutul călătoriei, deoarece mulți se întorc la aceste vechi relații - nu pentru că am căzut în dragoste cu Flacăra noastră Geamănă, ci pentru că toată rănirea și dezamăgirea, ce am cauzat-o partenerului nostru și celorlalţi oameni importanți din viața noastră, în cele din urmă se prinde de noi. Subconştient, știm că există încă afaceri neterminate (karma), pentru a lucra prin ele. Ne retragem în “siguranța” vechii paradigme, a căsniciei noastre, unde ne ascundem și încercăm să înțelegem lucrurile, protejaţi de societatea, care ne cere să facem “ceea ce trebuie”, și să rămânem cu persoana, faţă de care ne-am luat un angajament în  viaţa noastră.

Acest tipar este un semn al energiei vechi, care are nevoie de rezolvare. Este rezistența la propria noastră evoluție. Nu există nici un mod corect sau greșit aici - mai multă muncă și lecții de învățat. În mod ironic, odată ce praful  se oprește, s-ar putea să fim surprinși, să constatăm că de fapt, căsătoria pare mai bună în multe aspecte; soțul nostru poate se trezește, poate că există mai puține conflicte și lucrurile par să curgă mai bine. Desigur, acest lucru nu este pentru că soțul s-a schimbat, ci pentru că ne-am schimbat, percepția noastră s-a schimbat - și, la rândul său, a afectat întreaga dinamică, a relației. Și, chiar dacă ne dăm seama că nu ne putem întoarce niciodată înapoi la modul în care erau lucrurile, simțim ușurare, deoarece, putem continua într-o căsătorie în care ne simțim în siguranță și siguri, dar care, de asemenea, nu ne obligă să ne “investim” pe noi înşine, în uniunea cu Flacăra Geamănă.

Totuși, odată cu trecerea timpului … Încă ne mai găsim cu mintea la aceste minunate persoane, care ne-au răsturnat lumea cu susul în jos, întrebându-ne ce s-a întâmplat, și de ce nu puteau, face parte din viața noastră. Ei sunt totuși prima persoană cu care vrem să fugim, ne-a înştiinţat despre cele mai mari bucurii și despre cele mai profunde tristeți - este persoana, a cărei energie o căutăm atunci când vrem să ne calmăm spiritul. Putem simți bătăile inimii lor în interiorul nostru sau durerea în inima noastră, atunci când se dau în mod intim altora. Le putem auzi vorbind cu noi și simțim căldura prezenței lor în chakra inimii. Impactul Flăcării Gemene, asupra corpului energetic, pur și simplu, nu poate fi anulat sau ignorat, permanent.

Aici se separă cele două căi. Pentru unii, acesta va fi un moment, al adevărului, o recunoaștere a puterii stăruitoare, a acestei legături; o constatare că această persoană va fi întotdeauna o parte a ființei lor, fie că le place sau nu. Acești oameni vor face tot posibilul pentru a găsi o modalitate de a include Flacăra Geamănă în viața lor, în beneficiul tuturor celor implicați. Mai degrabă decât să ascundă conexiunea, ar putea chiar să spună soțului lor despre aceasta. Pentru ei, este posibil să nu se simtă bine, să  nu plece încă; poate că există copii, pe care să îi ia în considerare, până cresc mai mari.

Apoi sunt aceia care își pierd flacăra Geamănă, deoarece sunt hotărâți  foarte mult, să țină această persoană departe de căsătoria lor; nu pentru că ei se îngrijorează de faptul că acea persoană traversează orice barieră, ci pentru că nu au încredere în ei înșiși. Legătura este încă acolo, vie și lovind, dar suprimată sub sentimente de vinovăție, datorie și responsabilitate față de soț. Chiar dacă aceștia doresc să ajungă în afară, nu pot găsi cuvintele, frustrați de faptul că nu pot să-și exprime adevărata inimă - sau de teama de a deschide această legătură pe care o percep asemeni unei cutii cu viermi. Ei se pot simți încrezători că fac ceea ce trebuie, dar încă se simt blocați. S-ar putea ca nici măcar sa nu înţeleagă că asta are legatura cu Flacăra, dar ei se simt ieşiţi din ce in ce mai mult de acasa. Sexul și intimitatea devin o luptă. Problemele de sănătate au apărut; dureri abdominale, sciatică, dureri de cap, dureri la nivelul picioarelor,şi a spatelui inferior - tocmai o reflectare a modului în care s-au simțit emoțional. Din moment ce şi-au părăsit creativitatea lor și au lăsat-o cu Flacăra Geamănă, ei se mișcă complet în spațiul capului lor - la urma urmei, flacăra Geamănă, ocupă acum spațiul inimii, pe care refuză să-l viziteze.

Pentru a-și ocupa mintea, ei se aruncă în religie, politică, muncă, studii; în orice altceva, care să-i poată obseda, și să-și umple spațiul minții. În profunzime, ei știu că ar trebui să fie cinstiți cu toată lumea, și să încheie căsnicia pentru o adevărată șansă de fericire - totuși, ceea ce îi ține înapoi este acea istorie lungă, indiferent cât de nefericită sau nereușită. Ei simt că le datorează soțului lor “scăparea”; deoarece nu se pot descurca cu  vinovăția, de a le rupe inima. Poate că au încercat deja și în loc de compasiune și reverență au primit izbucniri emoționale, amenințări  cu sinucideri și multe altele. Ei se pot simți ca cea mai gravă persoană din lume, un “rahat”, doar pentru că simt această iubire … În afară de toate, ei știu că şi-au părăsit Flacăra lor Geamănă. Ei nu și-au uitat promisiunea de o Uniune fizică, făcută cu eoni în urmă și reafirmată în fiecare încarnare. În adâncul lor nu au renunțat la această promisiune; ei doar o amână … dar întârzierea Uniunii este un joc periculos, care ne împiedică cu ușurință o viață.

Bineînțeles că până acum, acești indivizi înțeleg că vor purta întotdeauna o parte din Flacăra lor Geamănă; ca energie, reflecție și prezență, ca parte integrantă a cine sunt. Prin deconectarea deliberată de ceea ce este în interior, există o diviziune în propria lor ființă. Se pare că soțul / soția nu va putea niciodată, să reîntoarcă acea vibrație, a iubirii necondiționate, în aceeași măsură, în care ar putea fi Flacăra Geamănă. Indiferent cât de mult pot încerca, nu va fi niciodată atât de hrănitoare, atât de adâncă, de intimă și de spirituală, așa cum este infuzată în Dumnezeu. Din când în când, dilema va continua să se prezinte: să mențină statu-quo-ul și să moară, o moarte spirituală lentă, oferindu-ți vreodată o parte din tine soțului - sau să divorțezi și, în sfârșit, să fii pe deplin cine ești, cu sau fără Flacără Geamănă?

Realizarea deciziei de a continua este una foarte dificilă. Sentimentele de confuzie, vinovăție, rănire, trădare, pierdere și goliciune vor fi însoțitori zilnici pe tot parcursul procesului. Cel mai bun sfat pe care îl pot da oricui în această situație, este să îşi urmeze vocea interioară, și să privească spre Univers - nu pentru voi cerând îndrumare. Întrebați Universul, pentru tranziții ușoare și rezultatul pentru cel mai înalt bine din toate. De asemenea, știți că întâlnirea cu Flacăra voastră Geamănă, nu este întotdeauna armonioasă ,”fericit după, mereu”. Uniunea este o alegere, pe care trebuie să o faceți și voi. Este necesar să înțelegeți acest lucru: nu există garanții. Este posibil ca pe parcursul unei vieți, să întâlniți mulți oameni cu vibrații similare sau, alături de care, împărtășiți o legătură spirituală, profundă, datorită experiențelor  viaților trecute - aceasta nu înseamnă întotdeauna că acestea sunt Flacăra voastră Geamănă, și nu se traduce neapărat într-o relație romantică  compatibilă, de-a lungul vieții.

Cu toate acestea, dincolo de toate întrebările și dilemele morale, există realitatea iubirii reale. Este Flacăra voastră Geamănă acelaşi cu Cel pentru totdeauna, în ochii voştri? Chipul său, este cel care apare înaintea voastră, când vă chemați iubitul vostru? Ați știut întotdeauna că ați venit aici, să vă reuniți cu o singură iubire adevărată? V-a confirmat sufletul aceasta? Nu este o greșeală faptul că Flacăra Geamănă apare în realitatea voastră. Ambilor vi se dă șansa să întruchipaţi sinele vostru cel mai înalt, aici pe Pământ, în această viață. Vi s-a arătat că Uniunea este posibilă - că este la îndemână. Este deja ceva spre ce aspiră sufletul vostru. De ce să rezolvaţi prin ceva mai puțin? Fiți curajoși și întrebați-vă: este binele cel mai înalt al fiecăruia, să-şi pună obloane și să persiste într-o căsătorie profund incompatibilă, negându-ţi ţie, și soțului tău, șansa de a găsi dragostea adevărată; sau să aveți încredere în acea voce mică din inima voastră, care vă spune să faceți acest salt de credință și să urmați chemarea acasă?

Dragostea adevărată este pentru totdeauna, nu vă va părăsi niciodată. Această călătorie, duce mereu într- un singur loc: înapoi unul la celălalt.

Atât de mulți oameni știu adevărul inimii lor, dar nu reușesc să-l urmeze. Mulți aleg să-și stăpânească creșterea, rămânând într-o căsătorie neîmplinită, decât să treacă pe noi căi spirituale, de teama necunoscutului. Aceasta este epidemia, care încă afectează comunitatea Flăcărilor. Nu spun că o persoană ar trebui să-și lase mariajul la prima vedere a Flăcării Gemene, însă, dacă creează ceva nou, este nevoie de acțiuni și de sacrificii, iar aici suntem foarte mulți. Această călătorie cere să le oferim totul. Dacă nu facem primul pas, atunci cine o să facă? Aceasta este despre voi; despre urmărirea căii în care credeați întotdeauna.

Divorțul nu este ușor, însă atât de multe obstacole pot fi evitate prin faptul că rămâneţi pozitivi și păstraţi intenția celui mai înalt bine pentru toți cei implicați. Personal, am eliberat luna aceasta, un obstacol extraordinar în călătoria mea. Așa cum ați putea să vă amintiți, am făcut saltul acum doi ani ca să-mi părăsesc soțul, (am blogat despre asta aici), şi pentru alt motiv decât să fiu în sfârșit cine sunt - inclusiv să permit energiilor Flăcării Gemene, să curgă liber în mine. Când i-am povestit despre acest lucru despre Geamăn, pe vremea aceea, el a menționat cât de ironic a fost faptul că mi se părea că “a trecut peste margine” în timp ce era încă “în picioare pe acea margine”. Doi ani, mai târziu, el se află încă pe marginea aceea, apucând acea vânătoare de viermi, privindu-şi sumbru întunericul din adâncuri.

Dar avea dreptate la un singur lucru: am făcut pasul și n-am privit înapoi!

Vestea cea mare este că divorțul meu a fost finalizat la începutul acestei luni, ironic cu doar câteva zile înainte de ceea ce ar fi trebuit să fi fost cea de-a zecea aniversare, a căsătoriei mele.

Nu mă veţi crede ce greutate e pe umerii mei.

Și pot spune, cu mâna pe inimă, că promisiunea unei reuniuni fizice cu Geamănul  meu a avut foarte puțin de-a face cu asta.

Am divorțat pentru că mi s-a oferit o alegere; eu sau căsătoria mea. Să rămân căsătorită cu un soț care m-a blocat cu mult timp în urmă, sau să divorțez din sufletul meu, din sănătatea și destinul meu și din calea pe care am știut întotdeauna că m-am născut să o urmez? Decizia nu a fost dificilă odată ce am ajuns la abandonare și mi-am găsit integritatea. M-am predat, pentru că puteam permite în cele din urmă să trec prin mine această iubire pură, transformatoare și sufocantă, care era în mine, deschizându-i  drum, să se desfășoare în mod liber - și găsirea integrității mele, deoarece, acceptând adevărul unirii, mi-am permis în cele din urmă să iubesc și să accept cine sunt pe deplin. Mai mult, nu mi-a mai fost plăcut să-mi amestec esența și energia cu cineva care nu cunoaște, nu iubește și nu se potrivește cu ceea ce e veșnic în mine - și care nu va trece deodată cu mine, prin porțile de mărgăritar, cele de deasupra acestei vieţi.  Sufletul meu nu ar putea dori nimic mai mult, nici să accepte nimic mai puțin decât acesta. S-ar putea auzi stupid - și cu siguranță va fi pentru cei care nu sunt în această călătorie - dar este cu adevărat ceea ce îmi dă pace și îmi permite să mă mișc mai adânc în realitatea acestei iubiri, precum și să conduc cursul vieții de zi cu zi, fără omul pe care îl iubesc.

Aceasta este prima dată de peste 20 de ani în care am fost singură. Ca mulți alții, m-am mutat dintr-o relație de lungă durată la alta, fără a avea niciodată timp să mă cunosc - pas cu pas. Sunt conștientă că m-am alăturat unui număr din ce în ce mai mare de femei realizate pe cont propriu, care întruchipează  Zeiţa interioară în grade diferite, dar care în acest moment nu reușesc să găsească un om care să le corespundă vibrațiilor, deoarece, omul care a fost odată și care continuă să apeleze la sufletul lor, este încă prins într-o situație vibrațională mai scăzută. Rămân deschisă pentru a-mi întâlni iubitul meu veșnic, în această viață, dacă așa a fost planificat pentru mine, fie că este vorba de Flacăra mea Geamănă sau de altcineva. Numai Dumnezeu ştie. Tot ce știu, nu era soțul meu.

După ce am spus asta, nu aștept nimic sau pe altcineva. Pur și simplu vreau ca sufletul meu să mă conducă mai departe pe această cale, și să-mi arate cât de profund pot să iubesc și ce simte dragostea când se aprinde o lumină asupra locurilor, încă neexplorate încă în mine.

În ceea ce privește Geamănul, îl iubesc, oh atât de mult, dar știu și că nu suntem “meniți să fim împreună” chiar acum, datorită caracteristicilor Flăcării Gemene. În  Univers, este vorba despre energie și vibrații. Sper sincer că putem să ne întâlnim încă o dată în acea vibrație a iubirii necondiționate în această viață - dar după ce am spus asta, am încredere că el este exact unde trebuie să fie în acest moment. El este încă în aliniere cu trecutul său, dar lucrurile se schimbă. Până atunci, vreau ca personajul său 3D să fie absolut liber de orice presiune; atât de mult încât am păstrat statutul căsătoriei mele cu mine.

Pentru toți frații și surorile sufletului, care merg pe această cale cu mine, vă spun să vă reamintiți că cea mai importantă relație pe care o aveți este cu Sinele vostru. Vă rugăm să nu vă pierdeți, pentru a susține o instituție.

Îmi recapăt viața.

Îmi recuperez calea.

Îmi revendic Uniunea interioară.

https://lovehaswon.org/2017/12/15/the-married-twin-flame-divorce-aligning-with-the-truth-within/

Traducere şi postare: Ambarees, postat în 16 decembrie, 2017; 21,25 pe 

Într-un cuvânt-imagine, reprezentativ <3!

https://www.youtube.com/watch?v=CLGtMEmnJx8&t=49s

⤧  Next post Activarea Ascensiunii prin Portalul Solstiţiului ⤧  Previous post Între şi Între