2be224b269ab501369c6f76f3be65899

de Ambarees, 21 decembrie, 2017

În această minunată sărbătoare a solstiţiului, moment esenţial, zi, a cărei intensitate o resimt profund, am decis să transform pentru moment acest site, într-un site al prietenilor. Adică al celor ce se bucură de ceea ce reuşesc să ofer, acordându-mi îngăduinţă faţă de ezitări.

Nu am gândit să fie un site comercial. Am gândit să fie un site ce să aducă înţelesuri într-o lume de armonie, cu respectul cuvenit adus, celor ce creează şi oferă timp, respectiv resurse, ce să ne clarifice.

Un alt motiv  al aşazisei privatizării a site-ului, este spaţiul de siguranţă. Cumva am eu o intuiţie în acest moment că este necesar, să ofer un spaţiu de siguranţă, prietenilor dragi. Spun aceasta, deoarece am avut surpriza să găsesc articole traduse pe acest site, postate pe alte site-uri, unde cei care le-au preluat, s-au dat drept autorii articolului. Din respect pentru munca autorilor, voi încerca să protejez acest spaţiu.

Există câţiva prieteni ce vor dărui mai departe aceste articole, respectând autorii, şi atâta timp cât ei vor considera că temele articolelor, potrivesc cu lumea lor interioară.

Vă mulţumesc pentru Înţelepciunea şi Iubirea vostră. pentru faptul că mă primiţi în Casa Pură a Sufletelor Voastre!

Îmi vine in minte încă un aspect, dacă vreodată se doreşte, poate facem doar un mic grup de discuţie pe site, şi las grupul închis, aceasta, dacă apare o astfel de tendinţă.

Tărâmul posibilităţilor este infinit.

An’ Anasha!

#

⤧  Next post Sfârşitul lumii noastre aşa cum o ştim ⤧  Previous post Alinierea Galactică la Solstitiul de Iarnă - Nu rataţi acest mare val!