81a3ea656c207909737640e343601f77

Mă întreb acum când devenim, când suntem atât de departe, cât de departe suntem de fapt.

Ştiu că am spus, voi scrie doar despre frumos şi armonie, într-o stare perfectă de pace. Dintr-o stare de perfectă luciditate, scriu toate de mai jos. Nu este de folos nimănui, să mimăm cele înalte, dar cele din umbră să rămână aceleaşi.

Câţi dintre noi sunt în linia întâi, având curajul să fie oneşti, să respecte valorile şi munca celorlalţi. Oricum, eu sunt mai puţin vizibilă. Sunt o voce timidă pentru auzul celor ce sunt în sfere înalte, dar sunt convinsă că totuşi, suficient de puternică, încât să mişte munţii acolo unde le este locul, în armonie şi iubire deplină.

Oare de ce se întâmplă să valorizăm adesori, mai mult, împrumutul. Adică cei ce împrumută munca celorlalţi sunt aplaudaţi la scenă deschisă, iar cei ce efectiv au muncit, sunt lăsaţi cam pe dinafară. Să fie din plictiseală?

Eu m-am blocat singură, ştiu. De aceea, pot să vorbesc, deoarece, mi-am cam blocat distribuirile. Însă, mă uitam la bloguri prietene, unde fetele muncesc la greu, şi sunt aproape ignorate, de cei ce îşi pun munca lor, pe paginile de FB, dar distribuind de pe alte site-uri. Deci, pe munca lor, luată cu împrumut, de alte site-uri, fără să se spună mulţumesc, distribuirile sunt cu sutele. Cel puţin această, matematică îmi sună parcă din 3d, decât din lumea nouă. Atunci, ce am construit până acum, dacă ajunşi la final de an, cineva culege de pe toate blogurile, tot ce este mai bun si frumos, doar pentru sine…

Oare de ce nu mergem direct la site-ul celui ce a muncit, şi să distribuim de acolo, drept valorizare, a muncii celui ce a stat să lucreze câteva ceasuri bune? De ce ne place, să distribuim de pe site-uri second?

Cu pagina yt prietenă, este diferit deoarece valorizează integral, munca depusă în articolul ce este redat publicului.

Poate este vorba despre plata la cei cei găzduiesc site-ul. O fi şi aceasta, dar nu ei citesc cine este autorul, traducătorul…, nu la ei este butonul de distribuire.

Mi-e simplu să fiu mică şi să pot vorbi! Şi cu aceasta am înţeles acum, de ce mereu fata mică a împăratului era şi cea mai comunicativă. Ştia că vorbeşte mai mult singură.

Ambarees

⤧  Next post Da, Poţi! ⤧  Previous post Îngerii Ghizi - "2018: Privire asupra a ceea ce urmează să vină"