a6a81413ed35c2b5966e87fefd58d59f

Dancing on my Own

De Sarah-Jane Grace, 19 ianuarie, 2018

Uneori am momente scurte de abandon, fără griji atunci când mă simt neîngrădită de cătușele existenţei umane și ating un ceva atât de rafinat și atât de preţios încât îmi taie respiraţia. Aceste momente trecătoare inspiră în mine un sentiment de speranţă și pasiune, o conştientizare a miracolului care este inerent în univers. Este ușor să ne pierdem în zădărnicia de zi cu zi, deoarece este un hotar dificil și, odată ce ne-am lăsat absorbiţi ne este greu să găsim drumul spre ieşire. Cei mai mulţi nu observă aceste momente de abandon, deoarece văd distragerile din norul vieţii, dar când le observă, încep să vadă decalajul dintre locul unde sunt și locul unde știu intuitiv că trebuie să fie. Poate că este mai ușor să nu observaţi deoarece, odată ce vă situaţi în imaginea mai mare, nu vă mai puteţi opri.

Când am început să observ aceste momente, ele păreau indescifrabile, deoarece erau infinit de mici, dar, cu timpul, cu cât le-am observat mai mult, cu atât mai mult momentele acestea se mişcau în conştiinţa mea, deveneau, iar acum mă găsesc deseori scufundată într-o nuanță de abandon în care sufletul meu este vibrant, viu și dansează. Desigur, dansez singură, dar nu mă simt singură, fiindcă mă simt complet unită și conectată ca și cum aș putea auzi fiecare respirație, fiecare bătaie a inimii și fiecare gând, al fiecărei ființe care a existat vreodată sau va exista. Este incomod, dar în acelaşi timp este rafinat. Îmi place libertatea de a lăsa sufletul meu să danseze, dar, în realitate, este încă un pic înțepenit: un fel de “nici un dans” plutind la marginea petrecerii, bătând ciudat cu mâna ritmul jive-ului sau prin atingerea picioarelor, dar nimic mai mult. Nu am fost niciodată o persoană, care să fie în centrul mulţimii, deoarece am preferat o abordare mai prudentă nedorind să arăt ca nebunul satului. Nu mi-a trecut niciodată prin minte faptul că nebunul satului este cel norocos - să trăiască fără griji și fericit, să nu se conformeze și să fie adevărat faţă de sine.

Deși nu există un cod de conduită, al dansurilor de suflet, nu pot să nu simt nevoia reţinerii. Am făcut întotdeauna asta: stăteam pe margine, priveam liniștită, așteptam cu stoicism în rezerva mea, plasându-mă în cătușe. Și totuși, în interior, doream să dansez, și să dansez cu totul abandonată și să nu ofer privirilor un posibil hohot. Cu toate acestea, oricât de mult vreau să renunț, nu pot: un val de anxietate deranjantă creşte în mine și rămân liniștită, înghețată la faţa locului.

Sunt prima care admite că sunt o mână de complexitate învelită în piele, dar mă frustrează! Existenţa umană nu îmi face viaţa ușoară așa cum ne gândim, analizăm și alegem peste tot. Inhibiţia mea filtrează prin toate aspectele vieții mele ca și cum mi-aș ține mereu respirația, doar puțin, în anticiparea liniștită a nevoii de retragere rapidă, în cazul în care totul devine prea mult. De-a lungul anilor, în timp ce lucrurile s-au relaxat, încă nu am ajuns să stăpânesc arta de a mă abandona complet. Nu pot să mă duc să o fac. Parcă aş sta pe un scaun în avion, aşteptând să sar (cu parașuta!): Vreau, doar că teama mă face să stau aşezată, menţinându-mă ţintuită în degetele mele. Cu toate acestea, momentele de abandon încă mă cheamă: acestea curg în și din viața mea cu o regularitate în creștere. Într-una dintre aceste zile, voi avea curajul să sar cu toată inima în ringul de dans, al vieții lăsându-mi jive-ul să vorbească …

Sunteți încurajați să distribuiţi articole atât timp cât drepturile de autor și informațiile de contact sunt întotdeauna incluse. Vă mulțumim pentru amabilitate. Sarah-Jane Grace www.sarahjanegrace.com - Copyright © 2006-2018 Sarah-Jane Grace. Toate drepturile rezervate

https://spiritlibrary.com/sarah-jane-grace/dancing-on-my-own

Traducere: Ambarees, 21 ianuarie, 2018, 11,44; postat pe

Expresia Bucuriei Vieţii

https://www.youtube.com/watch?v=EHpzKB9NC3A&t=330s

Şi un pas jive :)

https://www.youtube.com/watch?v=eRd4OVLTf0w

⤧  Next post Ce înseamnă să vă străluciţi lumina? ⤧  Previous post Eris ~ Radicalitatea femininului se trezeşte