2356799-1280x720-[DesktopNexus.com]

I Have Been Called by Many Names…but my Name is Woman.

de, Monika Carless, 26 ianuarie, 2018

“M-am născut în mijlocul unei furtuni

Nu mă veţi găsi sub soare

Picioarele mele sunt haos

Eu aparţin lucrurilor sălbatice “- Evy Michaels

 

Eu sunt. Femeie.

Mă vezi

Ridicându-mă ca Venus dintr-un ocean de vise.

Șoaptele anticilor mi-au trezit sufletul.

Sunt femeie - născută de galaxii, mamă a stelelor.

Sunt femeie. Miracolul care împleteşte sufletele cu trupurile în pântecele său.

Sunt femeie, vărsând sânge ce vindecă; sângele Fiinţei Divine Feminine.

Eu cresc incandescentă, în puterea mea, dar umilă, divină.

Ascultă-mă

“Ducă-se… egalitate !” Strig către cer. M-am săturat să lupt într-un război patriarhal.

Îmi întruchipez plinătatea, Preoteasă, Mistică. Eu sunt Cântarea Sacră.

Puterea mea este gravată în măduva oaselor mele.

Am fost chemată prin multe nume - Sfântă. Păcătoasă. Vrăjitoare. Prostituată.

Confortabilă în pielea mea, confortabilă în culoarea mea, confortabilă cu lacrimile mele.

Confortabilă în cuvintele care nu îmi descriu Plinătatea.

Sunt umbră și lumină, frumusețe și teroare.

Nestăvilită, dezinhibată, senzuală, seducătoare, intuitivă, emoțională, învingătoare.

Sunt femeie. Zeiţă. Gaia. Întruparea lui Pacha Mama.

Eu sunt Foc, Apă și Pământ.

Ducă-se… egalitate … pentru că știu cine sunt eu.

Nu puteți să-mi oferiţi ceva care este deja al meu.

Perseverență și înțelepciune curge prin venele mele.

Sunt sora oricărei femei care s-a născut vreodată. Îmbrățișând. Încurajând. O amforă a Iubirii.

Vedeți picioarele mele pe pământ

Tamburul meu în brațele mele

Sălbăticia în urletul meu

Luna în sângele meu

Descântecul în cazanul meu

Înțelepciunea în inima mea

Nu voi fi redusă la tăcere, nu voi fi arsă.

Nu sunt de asemenea prea mult.

Nu mi se va spune ce este femeie sau nu.

Shakti. Magdalena. Fată. Mamă. Cotoroanţă.

Ispită. Creatură. Sunetul Vântului.

Sunt Femeie.

Sunt Toate.

https://monikacarless.com/2018/01/26/i-have-been-called-by-many-names-but-my-name-is-woman/

Traducere: Ambarees; postat pe  ; în 05 martie, 2018, ora 23:15

⤧  Next post Colectivul Arcturian și Sananda prin Galaxygirl, 5 martie 2018 ⤧  Previous post Cunoaşterea Antică se Reîntoarce