2355191-1280x720-[DesktopNexus.com]

Ancient Knowledge is Returning

De Jenny Schiltz, 03/04/2018

Doresc să vă împărtășesc ceea ce s-a întâmplat în ultima lună în timpul călătoriilor mele șamanice. Mi-a fost arătat în mod constant un lac de foc albastru, ținut într-o baie de piatră, în zona căminului subteran. Sinele meu Înalt m-a îndemnat să mă scufund, deoarece aceasta mă va ajuta să mă vindec nu numai din punct de vedere fizic, ci și prin distorsiuni vindecătoare pe care încă le-am ținut înăuntru.

Am fost dusă în acest loc de mai multe ori, când o dată am văzut în depărtare ceea ce arăta ca un altar într-un templu subteran și o femeie care arăta ca o preoteasă lucrând la transcrierea unor informații pe suluri. Acest loc se simțea a fi departe, ca și cum nu aveam acces la el, dar puteam observa. Până când toate acestea s-au schimbat.

Am intrat în iazul albastru de foc și pe măsură ce mă scufundam în acea energie şi experimentam descărcările care însoțeau astfel curățările profunde, mi-am văzut din nou alter-ul. Cu excepția faptului că în acest moment, a fost foarte aproape. Pe măsură ce priveam, am văzut cum intră soldați și distrug obiectele sacre. Ei au rupt sulurile în bucăți și aş putea spune că au ținut un aer drept în jurul lor.

Apoi am observat-o pe Înalta Preoteasă, așezată într-un colț, având o suliță lungă ieşind din abdomen. M-am dus la ea și, pe măsură ce ne-am conectat, era ca și cum scena distrugerii și soldații se aflau într-un nivel diferit de realitate și, deși puteam să-i văd, ea și eu am reușit să ne conectăm.

Mi-a cerut să o ajut să o susțin și, așa am făcut, însă i-am spus cât de rău a fost că toată lucrarea ei sacră a fost distrusă și pierdută. Că îmi pare rău pentru lipsa de respect pe care a îndurat-o. Ea a zâmbit și a spus: “Lucrarea mea nu este distrusă, ea este în tine. Trebuie doar să o accesezi. “

Mi-a prins brațul și apoi am văzut forme care îmi aminteau de limbajul luminos ,  forme care au început să apară pe corpul mea în albastru electric. Ele apăreau și apoi dispăreau în mine. În timp ce acest lucru avea loc, corpul meu uman vibra cu o intensitate atât de mare încât m-am simţit amenințată că voi fi nevoită să ies din călătorie. Mi-a ținut mâna și mi-a spus: “Rămâi cu mine, totul este bine”. Acest lucru a ajutat corpului, ce mi s-a părut că a început să diminueze frica..

I-am spus că nu înţeleg ce se întâmplă. Ea mi-a spus: “Cunoașterea antică se întoarce”. Am întrebat dacă acest lucru a fost doar pentru mine sau pentru toată lumea, iar răspunsul ei a fost: “Este pentru toți cei ce sunt pregătiţi.” Am întrebat-o dacă mi-a dat Cunoaşterea în acel moment, iar ea a spus: “Nu, a fost întotdeauna în tine. Pur și simplu a fost îngropată, dar acum este dezvăluită. “

I-am spus că nu știam cum să scot informațiile din mine pentru ca alții să le audă și a început să râdă spunând: “Veți avea acces la informații cu fiecare respirație. Informațiile nu sunt cuvinte, nici chiar concepte, ci mai degrabă o energie care va fi transmisă în tot ceea ce faceți. “

M-am așezat cu asta și i-am spus că sunt multe în această lume care nu sunt deschise și nu știam un alt mod, cum să le arăt că există. Mi-a spus că cei care rezonează cu frecvența mea mă vor găsi. A continuat și mi-a explicat că nu ar trebui să încerc să conving pe cineva de ceva. A încerca să conving pe cineva de un anumit punct de vedere este inutil, deoarece îl va face să se agațe mai strict de credințele sale, să-și adâncească călcâiele în apărare. Ea a explicat că cel mai bun lucru de făcut este să fiu de acord că în realitatea acelei persoane ceea ce cred ea, este adevărat și corect pentru aceasta. Ea a spus că în timp ce acest lucru i-ar putea energiza pe unii, nu ar trebui să mă angajeze deoarece ar fi o pierdere din timpul meu. Este suficient, a spune pur și simplu că realitățile sunt diferite,  deoarece deschide o ușă pentru ca persoana să înceapă să înțeleagă că fiecare dintre noi este creatorul propriei realități.

I-am mulțumit pentru tot ceea ce făcuse, pentru timpul serviciului ei, și, după cum am făcut şi eu, a dispărut la fel ca și templul și soldații. M-am trezit stând într-o cavernă goală, cu un lac albastru de foc uscat.

Am ieșit din călătorie și am fost imediat conectată de echipa mea. Mi-am dat seama că mi-a fost arătat un dar sacru. Echipa a explicat că suntem acum în momentul în care se întoarce cunoașterea antică. Cea mai clară este dualitatea și distorsiunile, cu cât această informație va fi mai activă în ADN. Acum este momentul să ne amintim la cel mai profund nivel, cine suntem.

Acestea sunt viețile păzitorilor înțelepciunii, vindecătorilor, șamanilor, preoților și preoteselor etc. - Pur și simplu vorbim despre viaţa în care am trăit într-o profundă legătură cu tot ce este. Această viață izvorăște în viaţa noastră conştientă, din subconștientul nostru, și cere să fie auzită, simțită și experimentată.

Am avut câțiva clienți care mi-au spus că, în timp ce ei se duc la somn sau în visele și meditațiile lor, văd în mod consecvent o persoană. Pentru acești clienți, piesele au reprezentat o versiune a vieții trecute, care deține cunoștințe, conexiuni și miracol. Nu contează dacă nu puteți vedea sau auzi aceste aspecte, totuși vă vor aduce Acasă. Aceste cunoștințe sunt activate în cadrul sistemelor noastre pe măsură ce trăim.

Această cunoaștere este activată în cadrul sistemelor noastre pe măsură ce experimentăm aceste energii superioare și distorsiuni clare din interiorul lor.

Ceea ce este interesant este faptul că, pe măsură ce aceste aspecte se trezesc în interiorul nostru, se poate simți un pic de frustrare și de furie. Mi-am întrebat Sinele meu cel mai Înalt despre aceasta și el a răspuns că furia este naturală. “Pentru că, vezi aceste aspecte care se trezesc sunt păzitorii înțelepciunii, vindecătorii, conectorii, lucrătorii cu cristale și toată cunoașterea antică a creației. Ceea ce se poate crea, pe măsură ce acest aspecte se trezesc şi simt ceea ce s-a întâmplat nu numai pe Pământ, ci și popoarelor lor, este furie și dezamăgire “.

Pentru cei care îşi activează aceste aspecte chiar acum (indiferent dacă sunt conștienți sau nu), pot trăi un sentiment de copleșire. Nu numai că avem de a face cu schimbările fizice și avem de învățat cum să prosperăm în energiile superioare, ci și ne încorporăm tot ceea ce suntem. Aceste aspecte străvechi privesc în jur, spunând ce naiba s-a întâmplat? Cum am pierdut o astfel de legătură? Cum am devenit atât de neputincioși? De ce am lăsat să se întâmple asta? Acestea sunt întrebări minunate de pus, deoarece ne fac să privim căile cărora le-am dat puterea noastră. Acest lucru poate provoca furie, dar poate fi benefic dacă se utilizează ca un catalizator pentru creștere.

Dacă ați fost confruntaţi cu mișcări de furie care pot fi îndreptate spre omenire sau spre anumite incidente, oamenii sau conceptele știu că aceasta ar putea fi sinele vostru antic care vă cere să mergeţi în puterea voastră. Prin puterea personală centrată în inimă, veți schimba lumea, sau cel puțin o veți schimba pe a voastră.

Mulți simt un impuls gigantic din univers. După cum a spus un client: “Este timpul!” În timp ce există această forță, mulți sunt în ceea ce numesc hol - este un hol lung cu multe uși închise și Universul spune: “Odată ce vă decideți să deschideți o ușă, vom pune vânt în vâslele voastre, dar trebuie să alegeți mai întâi. “Puteți deschide cât mai multe uși pe care le doriți, faceți un pas înainte și dacă vedeți că nu vă aduce bucurie, închideți ușa și încercați din nou.

Este absolut clar că suntem în curs de nivelare. Energiile mai mari conțin astfel de posibilități uimitoare. Aceste energii universale care vin, ne cer să ne asumăm întreaga responsabilitate pentru creațiile noastre și să le co-creăm cu sufletul nostru.

Experimentaţi îmbunătățiri masive în chakra gâtului şi inimii voastre. Este astfel încât să putem vorbi, să acționăm și să gândim dintr-un spațiu deschis. Colectivul se confruntă cu o tulburare masivă, asigurați-vă că nu vă simțiți empatizând și preluând aceste emoții. Când simțiți o tristețe masivă, anxietate, furie și chiar dureri fizice, întrebați-vă: “Este aceasta a mea?” Simțiți răspunsul în corpul vostru. Dacă nu este a voastră, atunci mulțumiţi pentru că vi s-a arătat ce simte un altul și spuneţi-i să plece. Suntem aici să prosperăm și asta înseamnă că nu trebuie să fim colectorii de gunoi ai lucrurilor omenirii.

Sper că aceste energii vă vor face bine și le veți integra pe toate. Este într-adevăr un moment uimitor, dar chiar foarte intens. Trebuie să fim blânzi cu noi înșine și să ne iubim pe noi înșine și pe ceilalţi prin această tranziție.

Voi avea o convorbire despre cunoștințele antice în cadrul grupului, sâmbătă, 17 martie, la ora 12:00 MST. Este o sesiune live de 90 de minute în care veți primi vindecare, coduri și activări care vă vor ajuta să vă lămuriți astfel încât să vă puteți conecta la cunoștințele antice care sunt stocate adânc în interiorul vostru.

Toți cei care doresc vor primi o înregistrare. Nu aveți nevoie să participați live pentru a primi înregistrarea sau vindecarea. Faceți clic pe acest link pentru a vă înregistra: https://events.genndi.com/register/169105139238468990/d61244b690

Odată ce plata a fost efectuată, asigurați-vă că ați terminat înregistrarea. Dacă nu vă puteți întoarce la pagina de înregistrare, trimiteți-mi un e-mail la info@jennyschiltz.com

Tuturor trimit multă iubire. Aveţi grijă de voi.

Jenny Schiltz

https://lovehaswon.org/ancient-knowledge-returning/

Traducere Ambarees; postat pe  în  05 martie, 2018, ora 19:00

Armonioasă împletire între cuvânt şi imagine.

https://www.youtube.com/watch?v=qFifp7x2NoE&t=445s

⤧  Next post Am Fost Chemată prin Multe Nume... dar Numele meu este Femeie ⤧  Previous post Sunat Kumara ~ Reconectați-vă în Interior cu Sursa