b80e3b7fd616ae6ffbec7beebe9699d4 (1)

I want to feel it all today—with you.

Autor: Monika Carless, 29 iunie, 2017

“M-am îndrăgostit de curajul ei, sinceritatea ei și înflăcăratul ei respect de sine. Iar aceste lucruri sunt lucruri în care cred, chiar dacă întreaga lume s-ar îngrămădi în suspiciuni sălbatice că ea nu ar fi ceea ce ar trebui să fie. O iubesc și este începutul tuturor. “~ F. Scott. Fitzgerald

Înainte de Tine a fost în Inima mea un Spațiu care a Așteptat.

Focul începutului nostru și arderea sfârșitului nostru.

Mă găsesc numărând anii pe care-i puteam avea împreună și dorind să ne întâlnim cu un secol sau două în urmă, ca să pot privi viitorul și să nu văd un orizont.

Secolele cu tine nu mă înspăimântă, doar orizonturile, chiar dacă sunt scăldate în cel mai dulce apus de soare pe care l-am văzut vreodată. Ești soarele care se răspândește pe cer în culori strălucitoare de chihlimbar și vermilion, umplându-mi ochii cu vise imposibile.

Ești imposibilul făcut real, ridicarea unui stol de vrăbii într-un spaţiu albastru ca cerul.

În frumusețea iubirii noastre, s-a întâmplat trezirea sufletului meu. Ceea ce s-a născut în mine, hrăneşte acum momentele fiecărei  zile pe care o împărtăşim. Este mană pentru cei flămânzi, fântână arteziană ascunsă în praful Saharei.

Vreau să simt totul astăzi, durerea de a fi departe, anticiparea înspăimântătoare de a fi împreună, nesiguranța care mă bântuie - focul care cântă prin colţurile ființei mele.

Vreau să simt cum ar fi să te urmăresc plecând. Nu este vorba despre nebunie, este spaţiul care să permită ceea ce va fi, iubindu-te prin fiecare mișcare a roții care ne învârte împreună.

Aș vrea să știu cum ar fi să îţi țin mâna când va fi brăzdată și moale, pentru că am devenit suflete înţelepte vechi și să știu că mâna ta ar fi în continuare în a mea, în timp ce respir ultima suflare.

Aș vrea să mă înec în tinerețea corpului tău așa cum este acum și să-ți ofer şi eu ceea ce sunt, doar câteva secunde în fața eternității. Vreau să desenez fiecare picătură de pasiune pe pielea ta. Aș vrea să pictez esența inocenţei mele în tine, asemeni unui tatuaj. Aș vrea să te port și tu de asemenea.

Astăzi simt intensitatea trăirii când nu eram încă, și ceea ce este acum, și al nostru nu mai mult. Totul este frumos în felul său. Totul face parte din ceea ce ne face reali.

Dacă ai fi fost o pictură, ai fi fost Monet, o grădină făcută din propria mea inspirație, propria mea impresie, o simfonie a culorilor care a fost tradusă pe pânză, ai fi fost doar o umbră a profunzimii sentimentelor mele - pentru că nu puteam împărtăşi totul cu lumea - unele lucruri sunt doar pentru tine și pentru mine.

Vreau să simt totul astăzi, ceea ce ne face pe noi și ceea ce ne desface, ceea ce este real și ceea ce este scufundat în teamă, umbra ce se apropie și plinătatea Lunii pe feţele noastre.

Dragostea noastră a apărut ca un val apropiat, un miraj acvamarin alb şi spumos. A amenințat că mă îneacă, apoi, făcându-mă crisalidă în sanctuarul pântecelui meu, mi-a oferit răgaz anii în care te-am căutat.

“Și apoi ai fost tu”, aşa încep poveștile pe care le povestesc noaptea când vreau să-mi amintesc cum a început. M-ai găsit. Astăzi vreau să simt din nou ce a fost înainte de a fi fost tu - devine greu să-ţi aminteşti de mine.

Înainte de a fi aici, exista în inima mea un spaţiu care aştepta.

Când ai fost tu, mi-am desfăcut aripile și le-am testat puterea, am sărit de la marginea a ceea ce era cunoscut în abis. Sunt încă pe aripi - zburând un curs nescris. Dar, asta este tot ce am vrut vreodată - să fiu liberă chiar și atunci când eram ocupată.

Vreau să simt totul astăzi. Sărutul tău, zâmbetul tău, cuvintele tale care mă alintă.

În această călătorie, aș vrea să recunoşti că lupul îşi cunoaşte chemarea haitei sale, pentru a fi îmbrățișat, pentru a fi singur,  pentru a fi vânătorul și vânatul - pentru a fi consumat.

Astăzi  suntem zorii, într-o zi vom fi amurgul.

Vreau să simt totul. Cu tine.

https://www.elephantjournal.com/2017/06/i-want-to-feel-it-all-today-with-you/

Traducere: Ambarees; postat pe :

;  06 martie, 2018; ora 19,28

Raiul de Acasă <3 !

https://www.youtube.com/watch?v=hL3SRq-3aYE

⤧  Next post Cyron din Pleiade prin Iris Kahler, 2 martie 2018 ⤧  Previous post Mesaj de la Consiliul Arcturian - Nu Suntem Singuri!