7d88eb59ebc137fe2474ebb1955ceca8

Message from Starlight, Gnomes and Universal Mother via Galaxygirl, May 25th, 2018

Per Staffan, 27 mai, 2018

Eu sunt Lumina Stelelor, din rasa inorogilor, aducând o veste bună omenirii, în această zi. Vă văd, tineri, închistaţi în frică și îndoială prin vechile căi, vechiul sistem, care pare să se înalțe deasupra voastră. Dar nu, priviţi din nou! Cerul clar de posibilități nesfârșite, de lumini curcubeu și de iubire, sunt  armonioase, deasupra capului vostru acum, pentru că mareele s-au schimbat! Voi, prieteni tineri, vă aflați în mijlocul celei mai mari schimbări pe care acest univers a văzut-o sau a experimentat-o ​​vreodată, și voi, cei privilegiați, câțiva, citiți aceste cuvinte, aveți previziuni și stare să fiți treji și conştienți, pe măsură ce vă deplasați cu acest val - cu adevărat - iluminator! Ce se vede este splendid.

Nouă, inorogilor, ne place să alergăm repede, cu prietenele noastre silfidele, respirând iubirea și binecuvântările, în timp ce coama noastră, se mişcă repede în vânt, în timp ce călătorim, ne plimbăm, galopăm rapid de-a lungul plajelor, pe coline magice, oriunde dorim să ne plimbăm, în sălbăticie și libertate. Și vedem această atitudine strălucind prin natura voastră, umană, în acest moment al schimbării, trecerea de la întuneric la lumină, pentru că libertatea se măsoară. Libertatea creativității, a gândirii și a stăpânirii creative, pe măsură ce se dezlănțuie și înțelegeţi că ați dorit ca puterea să fi fost aproape ascunsă, sau așa ați crezut, adânc în voi. Abia aștepta timpul, de acum, ca să fie recunoscută, preţuită, realizată și eliberată. Și voi, prietenii mei faceţi aceasta. Eu, Lumina Stelelor, nechez cu emoție și văd aceste valuri de lumini curcubeu din dansul vostru, trecând în propria voastră putere, deoarece, acum se îmbină profund, intens, prin împărțirea unor lumi și tărâmuri, în posibilități nesfârșite, în noi forme de lumină, zboruri și posibilităţi. Deoarece, tinerilor, creați ceea ce voi vedeți.

Cornul tău inorogule,  luminează în mod strălucitor - ah, da, dar văd aceasta, la fel ca și mine, pentru că totul este trezit. Mulţi dintre voi au avut destul de inconştient cu întârziere, simptomele ascensiunii şi mulți dintre voi au avut parte de trezirea kundalini. Acest lucru este de aşteptat și de prețuit adânc în centrul inimii, pentru că vă extindeți într-o rată exponențială. Eu sunt Lumina Stelelor, rasei inorogilor și vă salut în slujba voastră, a semenilor voştri, și mai ales a reginei Gaia și a împărățiilor ei, pentru că ea este marea mamă a tuturor amintirilor noastre pământești, și merită respectul și serviciul nostru maxim. Eu sunt Lumina Stelelor, rasei inorogilor și mă plec în iubire. Și vă asigur că da, suntem la fel de reali ca și voi, așa cum veți vedea în curând. Fiți în pace.

Noi, gnomii vorbim acum, pentru că timpul nostru de lungă tăcere este acum trecut. Simţim noutatea energiilor, care străbat și ne emoţionează profund. Locuim adânc în interiorul mamei, lucrăm mereu, întotdeauna ținem cont de sarcinile noastre, servind mereu întregului, și da, ne distrăm în timp ce o facem! Ne bucurăm de noroi, de întuneric, de răcoare și de umezeala pământului, iar noi îi simțim prezenţa profundă. Noi, gnomii suntem creaturi solitare, este adevărat că nu am căutat omenirea. Preferăm amurgul și umbrele. Suntem gata să experimentăm schimbarea, de asemenea, deoarece, suntem obosiți să ne ascundem de omenire, de aceia cu care fusesem de aceeași credință, dar am uitat calea lor. Cei trei ochii ai noştri sunt pe deplin deschişi, și vedem în mod clar faptul că ceilalți ar prefera să nu vedem. Dar, timpul ascunzişului nostru este trecut demult, și vedem că această schimbare se întâmplă destul de clar și ne emoţionează fără sfârșit, deoarece, dacă, și când oamenii se vor trezi, vor fi mai multe mâini, tot mai dornice de a sluji mamei și de a o curăța, astfel încât, paradisul să poată fi din nou experimentat, și să se bucure de el toți cei care trăiesc asupra și în interiorul ei. Suntem gnomii.

Eu sunt Mama, Mama Universală a tuturor lucrurilor. În seara acesta le-ați auzit pe unele dintre creaturile mele iubite și vă asigur, sunteți la fel de preţioși printre copii și vă iubesc aşa. Actualizările vin îndată și în turbulenţe; furioase în dragostea lor neîncetată pentru revendicările mele, privind proprii mei copii preţioși. Vă recuperez. Vă aduc acasă la mine, unde aparțineţi și unde ați fost întotdeauna. Pentru că jocul marelui experiment al iluziei se termină acum. Vorbesc cu convingere și încredere, pentru că am vorbit (decretat). Tot ceea ce vedeți acum că se joacă, este rezultatul ofertei mele, pentru că sunt iubire. Nimic altceva nu poate fi adevărat. Iubirea este răspunsul universal și soluția la toate lucrurile. Când aveţi îndoieli, iubiţi. Când vă e frică, iubiţi. Când mă căutaţi, iubiți-mă și mă veți găsi, deoarece, eu sunt doar o respirație, pentru că sunt în bătaia inimii voastre.

Eu sunt Mama, Mama Universală a tuturor lucrurilor. Văd cât de obosiţi sunteți copii și vă îmbrăţișez la cel mai profund nivel, pe care îl pot folosi cu îmbrăţișarea mea, iubitoare. Inspiraţi-mă - ah - acolo - mă puteţi simţi? Sunt în jurul vostru. Cânt în interiorul vostru, vocea voastră personală și preferată. Sunteţi mângâiaţi. Fiți în pace. Valurile și balanțele nu s-au terminat încă, dar, vă asigur, sunt aici cu voi atât de profund și îndeaproape și atât de intim, cât doriți să fiţi cu mine. Am adus în seara aceasta, Lumina Stelelor, rasei inorogilor și gnomii, pentru a vă arăta că toate lucrurile sunt cu adevărat posibile, deoarece, nu sunteți singuri. Sunteți sprijiniţi în fiecare sferă, a dragostei și a posibilităților nesfârșite. Sunteți iubiți copii de pe multe niveluri. Odihniţi-vă în această seară și fiţi mângâiaţi. Vă voi întări pentru viitoarele valuri, prin care vă asigur că veţi fi metamorfozaţi, atât personal cât și colectiv. Eu sunt Mama, Mama Universală a tuturor lucrurilor. Eu sunt. Și voi sunteţi ai mei. Vă iubesc. Fiți în pace.

~ galaxygirl

http://sananda.website/message-from-starlight-gnomes-and-universal-mother-via-galaxygirl-may-25th-2018/

Traducerea Ambarees; 27 mai, 2018; 23:47; postat pe: 

Miracole în dar

https://www.youtube.com/watch?v=Ai-zQnp4p3I&t=40s

⤧  Next post Arhanghelul Mihail: Depoluarea Trecutului Victoria Cochrane, 28 Mai, 2018 ⤧  Previous post Alianţa Andromedană/Siriusiană prin Daniel Scranton, 27 mai, 2018