unicorni imagine

Unicorn Energies and Activations

Activările Inorogilor au loc din abundenţă

7-1-18

Kim Semetis, 2 iulie, 2018

** Activările Inorogilor continuă să fie mai remarcabile, deoarece, sunt aici pentru a rămâne, întotdeauna au fost aici, doar iau un loc în față pentru a ne ajuta.**

Am avut încă o vizită a inorogului astăzi și mesajul a fost că “trebuie să-i chemăm să asiste la integrarea frecvențelor codurilor de lumină curcubeu, care inundă zilnic planeta “.

Astăzi, când am închis ochii, am văzut un inorog frumos alb, care venea foarte aproape de fața mea, cornul său strălucea și îmi atingea cel de-al treilea ochi. Acest lucru mi s-a întâmplat de multe ori în trecut, dar de data aceasta a fost diferit. Am văzut foarte clar și lumina era mult mai strălucitoare. Era atât de aproape de fața mea, încât am putut vedea fiecare detaliu, iar lumina sa strălucea atât de puternic, încât am preluat-o.

Mesajul primit este despre folosirea puterii vindecătoare, a magiei inorogilor pentru a ajuta estompării problemelor fizice pe care le vom resimţi cu această lună. Pur și simplu apelați la ei, și ei vor fi acolo instantaneu și îşi vor îndrepta, și își vor poziționa cornul pe corp, în locul care este în durere sau disconfort, și vor trimite lumina vindecătoare pentru liniştire și confort. Le mulțumesc în mod conştient tuturor înaintaşilor, care sunt ascensionați în acest moment, pentru munca grea și dedicarea lor.

Inorogii au fost întotdeauna asociaţi curcubeului și cu mai puțin cunoscutele coduri de lumină curcubeu, care vin. Aceste coduri de lumină curcubeu vor continua să se intensifice, iar inorogii doresc ca acest lucru să fie cunoscut. Ei sunt aici pentru a asista asimilarea acestor frecvențe noi, tot mai intense, care se extind. Aceştia sunt în serviciul nostru. Ei au ajuns în prim-plan, să se facă cunoscuţi, săptămâna trecută a fost plină de mesajele și energiile inorogilor.

De asemenea, împărtăşesc că astăzi am văzut un baby inorog, venind aproape de mine, să mă mângâie și să se joace. Am simțit că erau mulți alți babies. Ei ne vor ajuta să ascensionăm într-un mod mai jucăuș, deci, chemaţi-i când simțiți că prea luați lucrurile în serios, privind studiile și practicile de ascensiune. Ei vă vor ajuta în deschiderea inimii.

Acesta este un articol pe care l-am scris în 23-6-18, pe care nu l-am notat decât astăzi … Călătoria inorogilor continuă … ..

Călătoriți cu Inorogii

Pe când dormeam noaptea trecută, am fost vizitată de ghidul meu foarte special. O frumoasă ființă maiestuoasă, magnificul meu “Cal Alb”. Calul alb a fost cu mine întreaga mea viață, totuși conștientizarea mea față de prezența sa a început acum douăzeci de ani, când am început călătoria mea spirituală conștientă. Calul alb a fost roca mea, puterea mea, când eram prea slabă să mă mișc. Prietenul meu constant în cele mai întunecate zile, cât și în cele mai minunate zile ale mele. Împreună călătorim / zburăm ÎNTOTDEAUNA … ..

Ceea ce nu știam până acum câțiva ani este că el este și inorog. A așteptat până la momentul potrivit al călătoriei mele să-mi dezvăluie aceasta. Întotdeauna am știut că ar putea avea aripi și mă va duce într-o clipă prin călătorii magice, dar niciodată nu mi-a dezvăluit frumosul corn de aur. Vedeți, am fost mereu o sceptică și dacă mi-ați fi spus acum treizeci de ani că voi comunica cu îngerii, cu Isus și cu toate celelalte din domeniul spiritual, aș fi spus că sunteți nebuni.

Lucrurile ne sunt întotdeauna descoperite la momentul potrivit.

Am adus mesaje de la spirit pentru o perioadă foarte lungă de timp, dar am reuşit să le creionez vag și nu m-am simțit confortabil cu tehnologia, așa că nu am fost “acolo” online. Acum sunt aici să stau și să strig în gura mare, iubesc elementalii și am o afiliere foarte specială și cu zânele. Ceva ce nu știţi despre mine este că sunt și un fairyologist certificat, dar nu m-am conectat cu ele la un nivel profund până acum câțiva ani.

Totul s-a schimbat cu câțiva ani în urmă, când am început să văd zâne cu ochii mei fizici. Am început prin a ști că au fost acolo. Vorbeam cu ele, îmi ceream lor scuze, cu lacrimi în ochii mei pentru toate substanțele chimice pulverizate pe peluze, tufișuri și copaci. Am făcut cercuri pentru zâne, să le invit înăuntru. Ei bine, au venit în masă. Am început să simt o prezență puternică în jurul meu, mai ales când eram în natură. Dar când s-a făcut frig, am început să le simt în dormitor. Știam că sunt acolo, doar că nu le puteam vedea.

Apoi s-a întâmplat ceva magic, au devenit vizibile pentru mine în plan fizic. A fost cea mai uimitoare experiență!

Același lucru s-a întâmplat și cu inorogii, un timp, am putut simți energia lor în natură și le-am simțit prezența într-o pășune din spatele casei noastre. În primul rând, au fost câțiva, dar în scurt timp herghelia a crescut și a crescut. Știam că sunt acolo, dar nu îi puteam vedea fizic. Apoi și ei au început să vină în dormitorul meu, în spațiul meu sacru. Pe măsură ce m-am conectat cu ei tot mai mult, am început să-mi dau seama cât de puternici vindecători sunt inorogii și zânele.

Inorogii cu cornul lor magic au început să mă asiste în procesul de vindecare. Coarnele lor sunt îndreptate și așezate acolo unde este necesară vindecarea. Cantitatea de energie vindecătoare este incredibilă. Acesta a fost inorogul meu ,,Calul Alb”, care trimite energie pură vindecătoare pentru mine sau clienților mei. Pot să văd cum se revarsă oriunde este îndreptată. Am văzut miracolele, care se desfășoară ca niciodată. Același lucru se întâmpla și cu zânele, care au adus binecuvântările vindecătoare.

Așadar, noaptea trecută, “Albul Meu Cal” a venit la mine și mi-a spus că mergem într-o călătorie magică, iar eu sunt mereu pentru aceasta! Apoi, am început să îi văd când au sosit, atât de mulți inorogi, în măsura în care puteam vedea, sute, dacă nu chiar mii. Nu contează cât de mulţi. Nu știam unde mergem, dar nu conta. Mă duceam cu fluxul, cu ghizii mei frumoși. Nu mai meditez așa cum m-am obișnuit să mă conectez cu ghizii mei în mod oficial, în schimb acestea sunt întâmplări spontane pentru mine acum. Atât de binecuvântate!

Apoi, am început să văd atât de multe ființe stelare, ființe galactice de pe alte planete și galaxii. Nu am fost surprinsă că am început să mă conectez cu acestea în urmă cu un an … Atunci am fost “galactică”. Nu aveam nici o idee ce însemna aceasta, dar în curând mi-a devenit evident. Pur și simplu, mi-au  spus că sunt Consiliul Galactic, al Luminii și că ei urmau să canalizeze prin mine. Am început imediat să scriu mesajul lor minunat de dragoste și pace. În mintea mea, nu aveam nici o idee despre cine erau, dar după aceea i-am căutat și am găsit atât de multe informații. Așa funcționează, exploraţi.

Deci, prin somnul meu din ultima noapte, am fost într-o călătorie magică cu inorogi și ființe stelare. Nu am nici o amintire a călătoriei, dar aceasta nu contează. Apoi m-am trezit și mi-am spus, să încep să scriu acest articol.

Scopul principal al acestui lucru este că nu trebuie să “faceți” ceva în călătoria voastră. Totul se va întâmpla în ordine divină, așa cum trebuie. Ordinea mea a fost să mă conectez mai întâi cu echipa mea de spirit, îngeri și ghizi și cu cei dragi, deoarece, pe ei îi puteam accepta mai ușor, mai târziu cu zânele și inorogii și apoi cu fiinţele stelare. Au fost toţi acolo, mereu,  au făcut doar un pas în faţă pentru a se dezvălui în momentele diferite, care au fost potrivite pentru mine.

Deci, dacă vă treziţi și vă conectaţi spiritual, la un nivel mai profund, nu vă judecaţi, iar unde vă aflaţi, aveţi dreptate, sunteţi unde trebuie să fiţi. Nu sunteți în spate sau mai departe, sunteţi exact unde trebuie să fiți. Încredeţi-vă în călătoria voastră, aveți încredere în procesul vostru. Urmați-vă sinele vostru superior și veți ști ce să faceți. VĂ IUBIM!!

Iubire binecuvântată, Kim

Sesiunile pot fi găsite la:

https://divinewarriorgoddess.com/

Traducere Ambarees; postat pe: ; 18 august, 2018; 14:00

Deoarece,  în iubire vălurile dintre lumi s-au evaporat

https://www.youtube.com/watch?v=iJelPLUuoZ8

⤧  Next post Colectivul Ghizilor prin Caroline Oceana Ryan, 17 august 2018 ⤧  Previous post Mesaj de la Arhanghelul Mihail ~ Eclipsa Schimbă Jocul!