poti

Ambarees, 26 august 2018

Am realizat azi că îmi era dor să scriu, de la mine. Cel mai bun loc este aici, deoarece, aici se creează cele mai frumoase Poduri de Lumină Curcubeu. Mă simt de parcă aş administra un loc exclusivist, unde cei ce poposesc, vin pentru că ştiu să dăruie Iubire.

Nimicuri se numeşte aceste gând al meu mai amplu, pentru că de fapt, am plecat de la o poveste. O redau în detalii mari. Pisica îl întreabă pe căţel, ce cadou şi-ar dori. Căţelul răspunde ,,nimic”, pisica pleacă şi se tot gândeşte cum arată acest nimic pentru a-l face cadou căţelului. Tot căutând, s-a gândit ea să ia o cutie goală, să o împacheteze, să o lege cu o fundă mare şi să o dăruiască căţelului. O duce căţelului, iar acesta întreabă ce este în cutie. Pisica îi răspunde serioasă că în cutie este nimic, aşa cum şi-a dorit. Căţelul s-a bucurat şi apoi cei doi s-au pus să privească stelele împreună. Aici, nu doar privim stelele împreună, le mai şi pictăm împreună. Pictându-le în forme ce ating inimi, aduc sens.

Găsirea sensului este o cale anevoioasă când uiţi că eşti Bucurie în esenţă.  Ştiu clar că sunt Bucurie şi Fericire, doar că permit uitării să îmi dicteze adeseori nimicurile pe care să contez, în locul Bucurie ce Sunt. Azi mi-am reamintit atât de puternic că sunt Bucurie, încât a trebuit să scriu.

Mai ştiu că în aceste momente nu am făcut altceva decât am pictat noi stele pe cerul nostru clar, implacabil, ce-şi cântă tonurile în cea mai pură notă albastră a Iubirii.

PS. Copiii nu se gândesc niciodată că este dificil să oferi ceva! Fie şi Nimic!

Culoare

https://www.youtube.com/watch?v=CZqGvM4GRVo

⤧  Next post Actualizări energetice ~ Codonii Cristalini: Întregirea Podului ⤧  Previous post Actualizări energetice 12.08.18 21.08.18 03.09.18