pentru gand

Ambarees, 02 septembrie, 2018

Tot lucrând cu acest Calendar minunat, mă gândeam eu la cum se poate aprofunda și pune în aplicare, pentru devenirea și bucuria vieții.

Știu că fiecare dintre noi ne avem reperele, ne avem informațiile și propriile călătorii.

Cu toate acestea, uneori câte ceva nou poate aduce un plus de vitalitate. Așa că am gândit să intru în dialog cu cei ce doresc, prin intermediul adresei mele de email și să aduc un plus de claritate asupra unor metafore cu mii de sensuri. O fac în mod liber, doar că voi răspunde în funcție de cum voi termina munca mea cotidiană. Știu că mă leg de ceva solicitant, în plus este greu să aduci înțelegeri, în lucrul face-to-face, așa că în scris este de mii de ori mai dificil, totuși voi dărui cât va fi posibil in funcție de locul unde voi fi. În ce timp, în ce spațiu, dacă este să vorbim în termenii Lumii Noi.

Ce mă califică pentru aceasta? Cum spunea Kalayna Colibri intr-o scriere, mă califică faptul că eu am parcurs acest drum al interiorității cu mulți ani în urmă, acum explorez pe acolo de unde știu cum să dărui. Am la baza formării mele universitare, filozofia și matematica. Nici nu mă miră că tonul meu este tonul structurii combinate cu alchimia. Și ce mă surprinde, deși nu ar trebui să fie astfel, este că am descoperit acest Calendar, iar la caracteristica mea îmi spune că sunt un student al Calendarului. Adică unul dintre cei ce au capacitatea să lucreze cu acest calendar.

Pentru cei ce au gândesc că ar fi posibil să le fiu de ajutor, adresa mea de email este: jawescreator@gmail.com

⤧  Next post Vibrații bune, bune, bune... ⤧  Previous post Mesajul din partea Îngerilor prin Ann Albers, 1 septembrie, 2018