Chakra gatului

STAND YOUR TRUTH

Autor Edina

Când nu vă exprimați părerile, sentimentele și gândurile, adică, dacă nu comunicați, înseamnă că nu sunteți în flux. Probabil că le-ați suprimat, astfel încât nu vă arătați gândurile și sentimentele, pentru că nu doriți să provocați un conflict prin confruntarea cu o altă persoană, 

Din păcate, din moment ce timpul vă ajunge din urmă, acest lucru vă va provoca probleme suplimentare. Atunci când comunicarea voastră nu curge în două direcții, ceea ce înseamnă că ascultați, dar și că vă exprimați, acest lucru va provoca un dezechilibru pe termen lung, care se va reflecta în chakra gâtului vostru, pe de o parte fiind mult mai puternică decât celelalte. Prin aceasta, nu numai chakra gâtului vostru va fi afectată negativ, dar și glanda tiroidă. 

Povestea noastră începe, am avut odată o femeie foarte tânără, a cărei nume era Amanda, femeie ce a venit să primească informaţii prin practica noastră. Era curioasă, să afle ce puteam vedea în aura ei. Inițial nu comunicasem, și primul lucru pe care l-a spus, a fost că avea senzația de sufocare, și gâtul ei nu avea suficient aer, și că avea o boală foarte gravă.

Am putut vedea imediat că ceva nu era în regulă cu chakra gâtului ei. 

Ce este chakra gâtului și cum funcționează? 

Chakra gâtului este a cincea chakră din aura umană. Ne dezvăluie cum comunicăm și ne exprimăm. Prin chakra gâtului exprimăm fericirea, tristețea, sentimentele de dragoste, frică, furie, dezamăgire, gândurile noastre, viziunile și experiențele noastre din lumea noastră interioară.

În timpul analizei Amandei, am observat ceva ciudat. Era ca și cum ar fi fost o țeavă mare lângă chakra gâtului ei. Așa că, am întrebat-o de ce a dorit atât de urgent să comunice cu cineva, şi dacă nu îi era suficient să aibă doar chakra gâtului? 

La început m-am gândit că poate e vorba despre o rudă decedată, deoarece, în alte sesiuni am văzut frecvent oameni care se conectează subconștient cu rudele lor moarte, și acest lucru putea fi văzut energetic. 

Dar în acest caz, capătul tubului nu se ridica, dar se îndrepta spre cineva care era încă în viață, și această persoană comunica cu ea prin acest canal. Ceva era acolo, deoarece nu mi-a povestit despre aceasta. Avea un secret? 

Ce cauze nu exprima? 

Atunci când ne reținem în mod constant opiniile noastre, atunci nu ne afirmăm adevărul, pentru că ne este frică să ne arătăm cum suntem cu adevărat. Prin această depășire, mai devreme sau mai târziu, ne vom pierde identitatea. Începem să pierdem contactul cu adevăratul nostru sine, și uităm de ce am venit aici. Avem mai puțin curaj să păşim pe calea noastră, și să trăim liber și responsabil. Desigur, acest lucru va afecta, de asemenea, glanda tiroidă prin dezvoltarea unei glande hipoactive. Această hipoactivă cauzează dezechilibre hormonale, care sunt adesea cauza obezității.

Am întrebat-o pe Amanda, cui aparținea această conductă. Cu cine a dorit să comunice atât de urgent? Pentru cine nu putea să renunțe la ea? 

După o perioadă de tăcere, a început să-și spună povestea, într-un mod prudent și timid. Ea a spus că nu a spus asta nimănui altcuiva, pentru că încă nu reuşea să înțeleagă ce i s-a întâmplat. “Totul s-a întâmplat vara trecută …”, a început ea, “Pentru o vreme am avut conflicte serioase cu soțul meu și am încercat să mă întorc în echilibru cu el, dar fără succes. Așa că am decis să merg la o ședință de yoga fără el. Am vrut să mă gândesc la căsnicia noastră, să o văd de la puțină distanță. Am vrut să găsesc un moment liniștit pentru a aduna suficiente puteri, pentru a vedea ce însemna această căsătorie pentru mine. La centrul de retragere am întâlnit un domn, care a fost foarte atent față de mine și amândoi am simțit că acest lucru a fost ceva mai mult decât prietenie. 

Timpul retragerii a trecut atât de repede, și nu am vorbit despre ceea ce s-a întâmplat între noi. Am încercat să uit de acest domn, dar, într-un fel s-a întors întotdeauna în mintea mea. Am încercat să fiu rațională. Mi-am spus că e prea bătrân pentru mine, că am copii și un soț, și că are o soție. Dar, cu cât încercam să surprind aceste sentimente în interiorul meu, cu atât mai greu era să-l las să plece. Am devenit într-adevăr deprimată. 

În septembrie, mi-am înscris fiul în noua sa școală. Când am intrat prima dată în această școală să înmânez documentele, fără îndoială am început să iau notă de gentlemanul de la retragerea yoga. Stătea acolo împreună cu alți profesori, vorbind despre începutul noului an școlar. Sentimentul meu de surpriză a mers la extrem, odată ce am aflat că el va fi noul profesor al copilului meu. 

 M-am simțit foarte inconfortabil, pentru că nu știam ce ar trebui să fac. Ar trebui mai degrabă să merg acasă sau ar trebui să vorbesc cu el? M-am simțit nedumerită și aproape paralizată. Sentimentul meu de vinovăție devenea tot mai intens. Dumnezeule, ce fac? Am copii și un soț … 

Când am intrat în sala de clasă, numai eu și el, eram în această cameră. Ceilalți profesori plecaseră. Nu am putut vorbi, doar ne-am așezat unul în fața celuilalt, și ne-am uitat unul la altul, peste 20 de minute.

Apoi, dintr-o dată mi-a luat mâna și a spus: “aceasta este mai mult decât o prietenie!”

Am simțit cum picioarele mele au început să tremure, pentru că știam că are dreptate. În acest moment voiam să fug, dar, în același timp ceva în mine voia să rămână cu el pentru totdeauna. Dintr-o dată m-am speriat cu adevărat, și i-am spus că îmi pare rău, dar trebuie să plec acum. M-am ridicat și am ieșit încet pe ușă. Luptând cu temerile mele, am aruncat o ultima privire inapoi spre el si in ochii lui am vazut cea mai profunda tristeţe pe care am văzut-o vreodată. Mi-a spus mai degrabă adevărul, deoarece şi eu am simţit acesta, dar gândurile mele au fost completate de temerile mele, aşa că am plecat fără să spun nimic …

Pe drum spre casă, m-am gândit că voi muri. Am simțit o asemenea durere în sufletul meu și am fost atât de tristă, deoarece tocmai l-am lăsat acolo.

O lună mai târziu m-am îmbolnăvit, cu adevărat. A fost o boală autoimună.

Nu puteam să procesez ce s-a întâmplat și faptul că nu eram onestă cu el. Cel mai greu lucru de care mi-am dat seama era că mă gândeam constant la el, și că trăiam împreună cu un alt bărbat.

În ciuda faptului că am condus o relație rece și distantă cu soțul meu, am crezut totuși că ar trebui să fiu loială față de el. Deoarece, eram religioasă, am crezut mereu că trebuie să rămânem împreună.

Situația noastră a devenit și mai dezagreabilă, când am început să iau lecții de yoga și mi-am dat seama că și acel domn participa la aceleași cursuri cu mine.

Nu puteam fi unul fără altul. În timpul orelor de curs, am stat întotdeauna alături unul de celălalt, dar nu am vorbit profund unul cu altul, decât lucruri cum ar fi: cum ești tu? Este totul în regulă cu tine?

Dar, chiar și fără cuvinte, puteam să ne înțelegem însă. O singură privire era suficientă pentru a ști totul despre celălalt. Mult timp am comunicat doar așa, dar după un timp am început să simt că nu îmi este suficient.

De asemenea, simt acum că într-adevăr doresc cu urgență să comunic cu el, dar mă tem foarte mult de asta. Mă tem că trebuie, să-mi dau seama că trebuie, să fac o alegere privind destinul căsniciei mele. Mi-e teamă, deoarece, eu cred că încă nu sunt gata pentru o nouă relație. Ce i-aș putea spune?

Blocaj în chakra gâtului? Dar din ce cauze?

După cum vedem prin această poveste, sentimentele și gândurile suprimate nu numai că ne blochează chakra gâtului, dar sunt capabile să provoace boli, când susținem această suprimare, depășind un termen lung. În cazul Amandei, frica o împiedica, îi bloca chakra gâtului și, bineînțeles, nu trăia adevărul ei interior.

“Deoarece, nu am putut comunica între noi în realitatea noastră de zi cu zi, am început să comunic cu sufletul său. Am început să-i trimit mesaje prin acest canal imaginar și, probabil, acesta a fost canalul pe care l-ați observat și în aura mea. De atunci, știu, simt, când se gândește la mine și știu că îmi trimite și mesaje prin acest canal.

Când Amanda terminase povestea, mi-a fost clar, de ce a avut canalul de lângă chakra gâtului. Deoarece, frica ei a împiedicat-o să-și exprime adevărul, și pentru a putea să-și proceseze acest adevăr, ea a creat o lume interioară, unde se simțea în siguranță. Singura problemă era că această lume era o iluzie. Ea a creat o lume din comunicarea ei interioară.

Există pericolul ca această conductă energetică, pe care am văzut-o lângă chakra gâtului, să preia rolul chakrei gâtului, astfel încât chakra să funcționeze încet.

I-am spus să aibă grijă, să nu piardă legătura cu această realitate, să nu rămână în această lume a viselor.

Ne-a spus că uneori se simte ca și cum ar fi înnebunită, și că se va sinucide mai degrabă. Am încurajat-o să nu renunțe, deoarece există o soluție pentru toate acestea. Așa că i-am sugerat să scrie tot ce nu putea să exprime verbal. I-am spus că acest lucru i-ar ajuta chakra gâtului, să se elibereze de toate aceste sentimente și gânduri suprimate. A scrie ceva, este o formă de comunicare și poate ajuta, pentru a aduce chakra gâtului în mișcare. Ca următor pas, am sfătuit-o să încerce să vorbească cu acest domn despre sentimentele ei. Acest lucru ar ajuta-o să armonizeze acest dezechilibru al chakrei gâtului, și nu s-ar simți ca și cum ar fi sufocată.

Pe drumul către armonizarea chakrei gâtului

Dacă am fi știut vreodată, cât de mult stres, neînțelegeri și suferințe am putea să le împiedicăm prin exprimarea a ceea ce se află în inimile noastre, atunci probabil că am fi început să ne îndrăgostim de această artă de comunicare, prin expresia cea mai intimă a esenței noastre.

  1. Este foarte important să exprimăm tot ceea ce simțim, dar acest lucru nu înseamnă că avem dreptul să rănim sau să suprimăm alte persoane. Limbajul este un instrument puternic de manipulare, și ar trebui să fim conștienți de acest lucru, și mai degrabă să îl folosim ca ajutor, pentru a ne exprima dragostea față de lume. Dacă folosim tot ceea ce vrem să exprimăm ca un mijloc de co-creație, și pentru a lumina alte ființe umane, atunci am reuși să creăm o comunicare reciproc avantajoasă între ele.

  2. Ridicați-vă reciproc conștiința, și încercați să comunicați la un nivel mai profund cu partenerul. Fiţi atenţi, ascultaţi-vă reciproc, pentru că aceasta face parte din arta comunicării. Primirea necesită mult mai multă energie decât vorbitul. Faceți o investiție și ascultați mai mult.

  3. Cea mai bună metodă pentru a vă elibera de presiunea exprimării, a ceva, este să aduceți pe o bucată de hârtie. Începeți un jurnal de astăzi, în care stabiliți să exprimaţi toate lucrurile care vă fac să vă simțiți neliniștiți. Scrieți despre sentimentele, sarcinile și provocările pe care trebuie să le rezolvați.

  4. Încearcaţi să faceţi câteva exerciții pentru chakra gâtului în ​​fiecare zi. Încercați, de exemplu, exercițiile de Tensegrity de Carlos Castaneda.

  5. Încercați să ascultați muzică mai des. Cântați de-a lungul timpului, deoarece, acest lucru vă va ajuta să armonizați chakra gâtului, deoarece chakra gâtului se referă la tonalitate și frecvență.

O lună mai târziu, Amanda ne-a contactat din nou. Vroia să-și actualizeze aura. Când i-am verificat aura, am fost cu adevărat surprinsă. Aura ei era puternică și radiantă, iar energiile în circulație. Dar ceea ce m-a surprins cel mai mult, era că țeava energetică de lângă chakra gâtului a dispărut. Chakra gâtului ei era din nou vibrată și circulantă. Avea mult mai multă energie decât înainte.

“Aceasta este o adevarata descoperire!”, I-am spus. “Ai putea să ne spui ce s-a întâmplat și cum ți-ai deschis chakra gâtului?”

“Am reușit să fac un pas înainte”, ne-a spus: “Mi-a luat ceva timp, dar am ajuns la o decizie. Voi face divorțul și m-am mutat împreună cu noul meu logodnic. În cele din urmă, trăim împreună și mă simt ca și cum voi putea zbura. Sunt așa de fericită. Sentimentele mele de sufocare au trecut și testul meu de sânge a arătat rezultate perfecte. “

Am fost foarte bucuroși de povestea ei de succes și de faptul că a reuşit să-și recupereze această siguranță interioară prin expresia ei de sine, care a ajutat-o să construiască toate aceste sisteme de credință nesănătoase pe care le purta. Ea a încetat să creadă că divorțul era un păcat. Avea destul curaj să-şi asculte vocea interioară, și să o urmeze, și să trăiască cu ea. Aura ei era oglinda perfectă pentru transformarea ei.

Cu chakra gâtului care funcționează în mod corespunzător, comunicați ușor și fluent și nu vă rețineți, când vreți să spuneți ceva. Comunicați întotdeauna din inima voastră și puteți comunica rapid lucrurile neliniștitoare despre voi și pentru ceilalți, ceea ce vă face să vă apropiați de aceste sentimente negative prin perspectiva umorului și harului.

Oameni, câţi ați râs astăzi?

https://auradiving.com/stand-your-truth/

Autor: Edina

Traducere Ambarees; postat în 04 octombrie 2018, 00:03 pe: 

Clarificări

https://www.youtube.com/watch?v=vjD4pyrg4k4&t=411s

⤧  Next post Cum să vă ridicaţi vibraţia ⤧  Previous post Doar Voi