pt ingeri

Message from the Angels via Ann Albers, October 13th, 2018

editare Per Staffan, 13 octombrie, 2018

canalizare Ann Albers

Dragi suflete iubite,

când v-am visat să fiţi, știam că sunteţi perfecţi. V-am văzut ca niște creații preţioase și minunate, fiind la fel de sigur ca și aceia dintre voi, care sunt părinți, visând perfecțiunea copiilor lor, înainte să se nască. Fiecare dintre voi rămâne distins, minunat și perfect în ochii mei, acum și pentru totdeauna, indiferent de ce gândiți despre voi înșivă.

Nu trebuie să-mi câștigaţi dragostea. Aceasta vă este deja dată. Nu trebuie să câștigaţi dragostea altora în realitatea tridimensională. Pur și simplu, trebuie să vă permiteți să fiți ființa perfectă, frumoasă și iubitoare ce sunteți cu adevărat, iar cei care văd lumina voastră - lumina voastră în voi - și care rezonează cu expresia voastră particulară a ei, vor fi atraşi de voi.

Dacă vreodată, simțiţi că trebuie să vă dovediţi valoarea în fața altcuiva, opriţi-vă și reamintiţi-vă: “Sunt vrednic de iubire, exact așa cum sunt Eu”.

Dacă vreodată, simți că trebuie să câștigaţi atenția sau afecțiunea unui altcuiva, opriţi-vă. Amintiţi-vă: “Nu trebuie să câștig atenția altcuiva, sau să-i cer să joace rolul creatorului meu, care mă iubește mai mult decât pot descrie cuvintele”.

Dacă simțiţi că nu sunteţi suficient de buni, opriţi-vă. Amintiţi-vă: “Eu nu pot fi niciodată mai puțin decât perfect în ochii Aceluia, care m-a făcut, și care încă îmi susține viața chiar în acest moment”.

Dragi suflete iubite, voi sunteţi perfecte în ochii mei. Nu puteam să mă opresc din iubire, indiferent ce aţi făcut, aţi spus sau aţi experimentat. Dacă ați dezamăgit sau nu pe alții, nu m-ați dezamăgit niciodată.

Știu cine sunteţi cu adevărat. Vă visez în ființă, concentrat constant asupra perfecțiunii voastre, în mod constant îndemnându-vă să continuați, şoptindu-vă în mod constant o vibrație de iubire în inimile voastre, pentru a vă ajuta să vă amintiți cine sunteți cu adevărat.

Doar dacă mi-aţi cunoaşte iubirea pentru voi, v-aţi relaxa cu ușurință în viață. Ați ști că nu există niciodată un motiv pentru ca voi să “faceţi lucrurile să se întâmple” în viața voastră, cele care nu se întâmplă în mod natural. Nu este niciodată nevoie să încercați să faceți lucrurile să se întâmple în inima altcuiva, dacă nu se întâmplă în mod natural. Nu este niciodată nevoie să vă încovoiaţi și să vă răsuciți pentru a încerca să fiți perfecți în ochii mei, deja sunteți.

Vă iubesc. EU SUNT.

https://sananda.website/message-from-the-angels-via-ann-albers-october-13th-2018/

Traducere Ambarees, postat în 14 octombrie, 2018, 10:33 pe:

“E dimineață zori de zi”

https://www.youtube.com/watch?v=9kWO-VmWRPc&t=70s

⤧  Next post San şi Arhanghelul Mihail prin Angel, 14 octombrie, 2018 ⤧  Previous post 7 Semne ale Trecerii Conştiinţei noastre spre Dimensiunile Înalte