ANN 20118 dec

The Angels via Ann Albers, December 22nd, 2018

Canalizare Ann Albers

Editare Per Staffan, 22 decembrie, 2018

În această săptămână Prezența este aici …

Simt în mine căldura sărbătorii voastre. Vă simt înăuntrul meu și pe aceia dintre voi, care vă simţiţi trişti și singuri. Vă îmbrățișez și vă iubesc pe fiecare dintre voi în mod egal, pentru că în mine toţi sunteți Unul. Unde e cineva deschis, acolo pot fi simțită înăuntru. Ori de câte ori sunteţi adunaţi, doi sau mai mulţi, aveţi posibilitatea să îmi vedeţi mărturisirea în ochii celorlalţi.

În sărbătorile voastre de iubire, simțiţi prezența mea ca o pătură de căldură și pace, care vă înconjoară și rămâne în voi … și, dacă nu sărbătoriţi, aveţi posibilitatea să rămâneţi liniștiţi, să vă deschideţi și să mă simţiţi și astfel. Dragostea mea vă așteaptă în fiecare moment. Pacea mea vă înconjoară, așteptând să respiraţi profund, și să simțiţi că se iveşte înăuntru.

Nu vă judec pentru că pot fi regăsită în toate perspectivele. Nu am religie și totuși sunt în toate religiile. Nu am limite și totuși iau formă în multe feluri. Sunt prezentă în sărbătorile de Crăciun, Hanukkah, Diwali, Kwanzaa, în solstițiu, în fiecare emanație a iubirii și în fiecare lacrimă care cade din ochii voştri.

Nu am venit în lume, într-un singur suflet, cu secole în urmă. Mă întrupez în această lume cu fiecare naștere, în fiecare copil  nou născut. Nu aveam un singur fiu, dar eu sunt în fiecare fiu, fiecare fiică, fiecare mamă, tată, soră, frate, mătușă, unchi, văr, animal, apus, răsărit, pământ, și iarba de sub picioarele voastre.

Dragostea mea trăiește și stă în tot ceea ce se manifestă, în toată creația și în tot ceea ce încă nu a devenit.

Fiecare dintre voi, sărbătorind miracolul luminii, care se naște într-o lume întunecată, sărbătorește lumina, care doriţi să se înmulțească în fiecare aspect al vieții voastre. Lumina mea, doreşte să se ridice dinăuntrul vostru, și să vă vindece toate rănile. Doresc să vă dizolv toate durerile. Doresc să vă mângâi tristețea, să vă liniştesc și să vă umplu cu fericirea de a ști, că nu sunteţi și nu este posibil, să fiţi separaţi niciodată de o iubire atât de profundă, pentru că ea necesită exprimarea universului și nu cunoaște limite. Iubirea mea pentru voi, nu are condiții și limite.

Lumina pe care o sărbătoriţi trăiește în voi și va trăi în toată creația, de la începutul timpului.

Înăuntrul vostru se află pruncul din iesle. Permiteți-i să se ridice. Pe măsură ce vă concentrați pe iubire, în orice formă, simțiți uneori că iubirea mea s-a născut în voi. Înăuntrul vostru, candela arde în mod strălucitor, vă amintesc că nu este nevoie de nimic extern pentru ca iubirea să iasă din interior. Sunteți steaua Crăciunului. Fiți lumina strălucitoare, care, prin însăși natura sa, îi face pe ceilalți să descopere această iubire în ei înșiși. Victoria deasupra întunericului, este deja a voastră, pentru că întunericul este doar o iluzie - o umbră creată de mintea, care ascunde adevărul luminii din interior.

În sărbătorile voastre de vacanță, veți găsi căldura în inimile voastre, mâncarea pe mesele voastre, lumina în decorațiunile și lumânările voastre și în binecuvântările pe care le dăruiţi, și le primiți unul de la celălalt. Iubirea mea emană din cântecele pe care le cântați și din rugăciunile pe care le rostiţi. Iubirea mea așteaptă cu răbdare, pregătită să fie exprimată în toate modurile, în care îmi veţi permite să o exprim …  pentru ambii.

Așa cum priviţi la copiii, care își desfac cadourile, privesc la fiecare dintre voi, bucurându-mă de momentele în care îmi permiteți să mă trezesc, să experimentez și să împărtășesc iubirea mea din interior.

Dorința mea este să îmi simțiți iubirea, pacea și lumina pe care le sărbătoriți în această perioadă a anului, în fiecare zi a vieții voastre.

Vă iubesc. Eu sunt voi. Sunteţi înăuntrul meu. Noi suntem Unul.

https://sananda.website/the-angels-via-ann-albers-december-22nd-2018/

Imagine: Pinterest

Traducere: Ambarees, postat în 23 decembrie, 2018; 23:45 pe:

Colind ceresc

https://www.youtube.com/watch?v=ZVGUIKJZJso&t=45s

⤧  Next post Programul Armaghedon La Final: Noul Ierusalim Sosește ⤧  Previous post Mesajul Colectivului Pleiadian, Dumnezeului Mamă & Colectivului Arcturian prin Galaxygirl