intentie

You Were Not Meant To Settle

Ann Albers, 20 ianuarie, 2019

În această săptămână, Prezența a venit cu o puternică căldură. Citiți și apoi cu ochii închişi, simțiți cum dragostea curge din spatele cuvintelor ….

Când v-am creat, mi-am imaginat pentru voi o viață de iubire, pasiune și bucurie. Mi-am imaginat că sunteți fericiţi. Mi-am imaginat că relațiile voastre sunt cele de respect reciproc, de încredere și de înălțare. Mi-am imaginat că veți găsi o expresie plină de bucurie și că veți avea toate dorinţele îndeplinite. Chiar și când am proiectat universurile, pentru a lucra în cooperare unul cu altul, mi-am imaginat aceleași lucruri pentru voi. De ce, atunci, dragi întrupări ale Iubirii mele, vă mulțumiți cu ceva mai puțin?

Știu bine răspunsul, desigur, pentru că ați uitat că v-aţi născut în adevărul inimii mele - inima iubirii - și că trăiți în mine. Nu v-aţi pierdut niciodată legătura. Nu mai este posibil să fiţi deconectaţi de la mine, decât dacă, un val poate fi separat de ocean.

Eu sunt acolo pentru voi în fiecare moment, pentru a vă călăuzi spre ceea ce dorește cu adevărat inima voastră. Am creat din mine îngerii, care întrupează pur și simplu, aspecte ale dragostei mele - protecție, vindecare, adevăr și mult mai multe - pentru a putea, să vă raportaţi mai ușor la iubirea mea și pentru a-mi asculta îndrumarea. Îngerii, ca voi, trăiesc în mine. Au fost creaţi, pentru a vă ajuta în această expansiune.

Îngerii vă încurajează să vă visaţi visele, și vă îndrumă, să faceți pașii pentru a le face să devină realitate. Ei trăiesc, să vă îndepărteze ușor de gândurile și credințele neplăcute, care atrag o realitate neplăcută. Ei vă șoptesc gânduri bune și vă inspiră idei, astfel încât, să puteţi atrage ceea ce căutați cu adevărat. Vă iubesc, chiar şi atunci când nu vă iubiţi. Ei sunt exemple de iubire pentru voi, create pentru a vă reaminti întotdeauna că sunteți iubiți și ghidaţi.

Opriți-vă pentru o clipă, și întrebați-vă: “Unde sunt în viața mea mai puțin decât doresc?” Sunteți într-o carieră pe care nu o iubiți, în relații, care vă scurg energia, într-o situație financiară, care nu este simţită abundentă, într-un corp, care nu cântă pentru bucuria de a fi în viață …

Dragilor, atât de mulți dintre voi suferiți. În voi, și prin voi, simt suferința voastră, pentru că noi existăm împreună. Vreau pentru voi atât de multe. Vreau să vă exprimați prin ceea ce vă oferă bucurie, să dansați cu oamenii care gândesc la fel, alături de care, vă puteți simți liberi în spirit, să cunoașteți abundența creației mele și să simțiți viața iubirii mele în fiecare celulă a corpului vostru. În mod constant vă îndrum direct spre această realitate. Vă transmit în mod constant această dragoste și vindecare.

Fluxul de bunătate, care încearcă să se reverse prin inimile, mințile, trupurile și viețile voastre este constant, neîncetat și etern … dar, este posibil să vă deschideți fie prin gândurile voastre de bunătate, fie să respingeți experiența, prin concentrarea asupra condițiilor care nu vă bucură.

Centraţi-vă dragilor cu toată voința din mintea voastră și cu toată dragostea din inimile voastre, asupra acelor realități din interiorul vostru, pe care doriți să le experimentați în lumea voastră exterioară. Deoarece, aceste lucruri sunt în voi, şi este posibil ca voi să le găsiţi prin dragostea Mea, în orice moment.

Nu renunţaţi dragilor. mergeţi în mintea și inima voastră. Cu voință și dragoste, concentrați-vă asupra a ceea ce vă place să experimentați. Simţiţi. Lăsați detaliile pentru mine și pentru îngerii mei, și vă vom îndruma în situațiile voastre mai puțin iubitoare și înspre o existență extinsă, iubitoare și pasionată. Aveţi Încredere.

Vă iubesc. Eu sunt voi. Împreună suntem Unul.

~~~~~~~~~~~

Împărtăşiţi mesajele noastre cu dragoste și recunoștință

https://lovehaswon.org/you-were-not-meant-to-settle/

Imagine: Pinterest

Traducere Ambarees; postat în 21 ianuarie, 2019; 12:15 pe:

Mângâiere

https://www.youtube.com/watch?v=FDDqtZnUMd8

⤧  Next post Raport Energetic Cosmic ~ 21 Ianuarie, 2019 ⤧  Previous post Îmbrăţişaţi Frecvenţele Angelice ale Luminii