ceti

THE BURNING OF THE FEMININE SOUL, scris de Sophie Bashford, la 2 octombrie 2018

“Nu mi-e frică. M-am născut să fac asta.”

  • Ioana D’ Arc (Eroină franceză și vizionară spirituală. A fost capturată, judecată și arsă pe rug la vârsta de 19 ani).

Cu mult timp în urmă, în întreaga Europă şi Americă de Nord, a avut loc expulzarea sistematică și barbă a celor considerați a fi “vrăjitoare” sau practicieni ai “magiei” sau “vrăjitoriei”. “Vrăjitoria” sau legătura cu orice fel de credință divină, magică sau supranaturală (dar extinsă și la artele feminine naturale și vindecătoare, cum ar fi moașele), a fost considerată eretică și a fost pedepsită cu moartea prin tortură.

Zeci de mii, de femei și bărbați, au fost arşi într-o perioadă de 300 de ani, doar în perioada Europei Moderne Timpurii. Referințele istorice indică această sacrificare în masă, a celor care practicau artele divinatorii, continuând şi în anii 1700.

Vânătorile de vrăjitoare apar încă şi astăzi. În Africa Sub-Sahariană, India, Nepal și Papua Noua Guinee, asasinarea extrajudiciară (adesea prin decapitare, prin linşaj și ardere), și tortura presupuselor vrăjitoare sunt raportate cu regularitate. Vrăjitoria este o infracțiune penală în Arabia Saudită, cu multe incidente de tortură raportate pentru “mărturisire”, de exemplu, pentru a aduce o “vrăjitoare în neputinţă sau reconciliere”, și condamnări la moarte.

Indiferent de faptele istoric documentate, dacă citiți acestea, este mai mult decât probabil că ați experimentat sau ați fost martorii persecuției vrăjitoarelor și vrăjitorilor în timpul uneia sau mai multor vieți trecute. Nu veți avea nevoie să înțelegeți în mod logic: veți simți acest lucru pe măsură ce citiți aceste cuvinte. S-ar putea să fiți deja conștienți de sensibilitățile voastre în acest tărâm, deoarece, acesta este unul dintre cele mai mari blocaje fizice, emoționale și energetice, la care vă expuneți, ca furnizori ai artelor feminine sacre.

Nu trebuie să folosim doar cuvântul Vrăjitoare sau Vrăjitorie. Putem folosi, în plus, și cuvintele - Vindecător, Mistic, Femeie Înțeleaptă, Înţelept, Înalt Preoteasă / Preot, Astrolog, Cititor în Tarot, Oracol, Ghicitor, Lucrător în Tărâmul Energiei, Vraci, Moașă, Consilier, Clarvăzător, Magician, amintiri, ale rolurilor, pe care majoritatea dintre voi, care aţi fost atrași de aceste cuvinte le-aţi fi jucat în timpul încarnărilor din trecut, ca Vase pentru Marea Mamă.

Emoțiile voastre au fost probabil agitate, reîntorcându-vă în aceste vremuri. Acestea pot varia de la un disconfort vag, neclar sau senzație de neliniște, până la teroarea înfricoșătoare și inexplicabilă, care vă face să fugiţi și să vă ascundeţi pentru totdeauna. Aceste sentimente pot fi extrem de intense și viscerale, ele rezultă din rănile foarte profunde ale psihicului colectiv feminin, precum și din traumele personale din trecut.

Experientele mele trecute pe parcursul acestor vremuri erau atât de îngrozitoare încât, încă mă lupt în fiecare zi cu expunerea a cine sunt. Când am început să-mi folosesc din nou darurile spirituale și să vorbesc despre Cauza Divină Feminină, am simțit valuri uriașe de frică aproape inexplicabilă, care uneori amenințau să mă răstoarne. Singurul motiv pentru care am continuat să decolorez straturile și să-mi practic darurile, era că am creat o situație în care trebuia să o fac, pentru a-mi hrăni copiii. Aceasta a fost “Trucul Divin”, pe care Universul l-a folosit pentru a mă face să trec prin frica de neconceput de a fi violată, înșelată și arsă în viață, pentru că sunt o Femeie Spirituală. Eu încă, chiar acum, trebuie să mă confrunt cu un mare nivel de anxietate înainte de a dezvălui, ceva despre cine sunt eu și ce am de spus. Există încă o temere a liniei de bază, aceea că se vor întâmpla lucruri de neconceput, dacă îmi voi expune lumii cunoașterea divină sfântă. Este un proces pas cu pas.

Motivul pentru care împărtășesc puțin din propria experiență acum este că acest subiect o cere. Trebuie să știţi că nu sunteţi singuri în neliniște sau chiar înfricoșaţi pentru a vă dezvălui frumoasa Zeiță-Sine. Poate că nici măcar, nu știți că sunteți blocați în acest fel, pentru că adeseori frica vă controlează prin dependențe, relații dramatice, distragere a atenției, întârziere și alte tipuri de tactici de întârziere. Ceea ce am văzut prin propria mea lucrare spirituală cu alții este că aproape toți vindecătorii și misticii contemporani poartă traume semnificative din timpul persecuției împotriva Spiritului Feminin.

Odată cu Înălțarea Energiei Zeiţei, care se petrece acum, s-ar putea să simțiți amintiri mai intense despre aceste vremuri în care ați fost vânaţi și ucişi pentru că aţi fost un Medium, un Lucrător Energetic sau Vindecător de orice fel. Ceea ce vreau să știți este că este sigur și, de fapt necesar, să simțiți aceste emoții pe măsură ce apar. Ele trebuie să vină să fie primite şi vindecate de Zeiță.

Acum ESTE ÎN SIGURANŢĂ să practicaţi Artele Divine Feminine. Chiar dacă vă simţiţi în continuare înfricoşaţi, vă promit că nu vi se va întâmpla nimic. Puteți merge mai departe, cât de repede doriți și tot ce veți întâlni acum este binevenit, înțelegător, în iubire și apreciere pentru ceea ce faceți. Această arhaică Vârstă a Terorii împotriva Femininului a dispărut, dar încă mai persistă barbarismul, opresiunea și violența împotriva femeilor și fetelor din întreaga lume. Psihicul Feminin al planetei are răni adânci și cicatrici, care au nevoie urgentă de atenție.

De aceea, sufletele voastre prețioase sunt atât de necesare. De aceea, darurile voastre spirituale trebuie folosite. De aceea, în ciuda temerilor, sunteți încurajați să vă deschideți și să vă dezvăluiți.

Ţineţi minte acestea:

Pe măsură ce vă vindecaţi, veţi vindeca lumea. Pe măsură ce aduceți Lumina la rănile voastre, veți aduce Lumina, Rănilor Feminine Colective. Pe măsură ce continuați să vă mutați în Sinele vostru adevărat, veți deschide calea pentru ca femeile din întreaga lume să facă același lucru.

Sunteți schimbarea de care avem nevoie acum.

  Scris de Sophie Bashford La 2 octombrie 2018

https://www.sophiebashford.com/new-blog/2018/10/2/the-burning-of-the-feminine-soul

Imagini: Pinterest

traducere: Ambarees, postat ]n 26 februarie,2019; 19:00 pe: https://jawescreator.gitlab.io/2019/02/26/Arderea-Sufletului-Feminin/

               Profundă vindecare      
⤧  Next post Mesajul Colectivului Andromedan, Consiliului Siriusian şi Zânelor prin Galaxygirl, 23 februarie 2019 ⤧  Previous post Seninul Împreună