ceti

LoveHasWon Testimonial ~ A Whisper To My Sweet Lover

De Harriet Watson, 29 martie, 2019

Îți spun dragoste că vei fi a mea în toate momentele, pentru veşnicie.

Spun salutare dragostei mele, celei mai pline de har, atunci când îndoiala începe să fie cunoscută. Nu te voi părăsi niciodată, nici întunecată, chiar și cu focul pe pielea mea și între ochi. Te iubesc pentru tot ce ești pentru că tu ești tot ce am, tot ce știu. Nu este nimeni ca tine în toată lumea. Tu ești cel iubit. Dragostea, care a dat un suflet plin de speranță în inima mea, doar printr-o singură privire, pentru ca sufletul meu să se întâlnească cu al tău.

Sunt mândră de dragostea noastră. De fiecare dată când mă gândesc la tine, te simt din ce în ce mai mult și asta te face și mai special. Eşti întotdeauna lângă mine. Mereu reușești să mă auzi chiar și cu niște bâlbâiuri slabe și șuierături goale. Sunt mândră că te simți trăind în mine. O asemenea frumusețe, curaj, putere sunt pur și simplu minunate.

Îţi mulțumesc pentru tot ceea ce ai făcut, unica mea dragoste, și pentru tot ceea ce vei continua să faci în timp ce stăm mână în mână pe câmpul de luptă. Primeşte cuvintele mele, dar nu uita că dragostea mea față de tine este mereu prezentă, mereu necondiționată, continuă.

Sper că înțelegi ce spun când folosesc aceste cuvinte. Sper că îmi simți inima bătând pentru tine la un anumit nivel. Cât de mândră sunt de iubitul meu perfect.

Te felicit iubirea mea pentru completarea căutării mele. Sunt atât de mândră de tine şi atât de recunoscătoare că te pot ţine în mine, ca pe al meu. Îţi sunt recunoscătoare. În mine scânteiază ceva, ce nimeni nu a avut vreodată. Deci, dragostei mele, iubitului meu, celui dintâi, micului meu iubit, te-am auzit, te văd și ne luăm rămas bun pentru moment. Până mă vei auzi din nou. Te iubesc. Toate pot să continue.

~~~~~~~~~

Împărtăşiţi mesajele noastre cu dragoste și recunoștință

https://lovehaswon.org/lovehaswon-testimonial-a-whisper-to-my-sweet-lover/

Imagini: Pinterest

Traducere: Ambarees, postat în 29 martie, 2019; 23:23 pe:

https://jawescreator.gitlab.io/2019/03/29/o-soapta/

⤧  Next post Mesajul Arhanghelului Mihail prin Ronna, Evoluţia Sufletului ⤧  Previous post Consiliul Arcturian, Ce Veţi Crea În Continuare?