ceti

Ambarees, 02 aprilie, 2019

Aşa cum fiecare formă de educaţie pe care am parcurs-o a avut ore mai accesibile mie, sau mai inaccesibile, aşa şi în lucrul pe calea Ascensiunii, găsesc căi complexe, pe care fie le resping, fie nu le înţeleg, fie îmi par ciudate.

Aceste direcţii sunt pline de sens şi creează legături cursive în demersurile deloc noi, privind ascensiunea. Ascensiunea se întâmplă de pe vremea când suntem şi noi un Cântec printre infinitele Cântece ale Universului. Este imens să gândim cum este să fim un Cântec, darămite să fim!

Suntem printre Actualizări şi Haruri şi Daruri.

Actualizări energetice este tehnic. Haruri şi daruri este pentru iniţiaţi. Motiv pentru care la mine actualizările se vedeau şi nu se vedeau.

Cu adevărat, singuri descâlcim iţele ascensiunii. Cu adevărat împărtăşirile celorlalţi şi susţinerile celorlalţi sunt vitale, nu pentru a primi influenţă, cât pentru a ne tempera nebuniile unei minţi raţionale ce respinge miracolul.

Citim în fiecare zi despre actualizări, despre simptomele pe care le resimţim odată cu ele. Actualizările aduc cu ele simptome ce acoperă aproape tot spectrul bolilor cunoscute, cu toate acestea, nimeni nu poate nega faptul că în jur, lumina se schimbă în fiecare secundă. Aşa ajung încet să îmi reamintesc despre harurile şi energiile necreate despre care citim in cărţi străvechi. În cărţi străvechi aceste energii necreate vin şi bat, când vor şi unde vor. Poţi să stai în meditaţii, în rugăciune, sau cum vrei tu să le chemi, orice părere ai avea despre tine, ele vin nechemate. Poţi să le vezi şi să le respingi, poţi să le vezi şi să nu le recunoşti, poţi să nu le vezi. Uneori recomandarea este, chiar dacă le vezi să stai un timp în linişte pentru a învăţa să le recunoşti, să ştii ce îmbrăţişezi.

Oricum ele revin, dacă or fi fost vreodată plecate.

Suntem în vremea când energiile necreate vin sau le percepem într-o măsură mult mai mare, cum s-ar spune, Cerurile sunt deschise aproape continuu, permiţînd revărsarea acestor energii necreate. Imensitatea unui Ocean Necreat se face vizibil cu toate Profunzimile Sale, dăruind culori necunoscute încă de noi, pentru a Alchimiza o lume scindată deocamdată, unde unii stau în rezistenţe, poate prea secătuiţi să mai trăiască, o lume în care parte suficient de mare vede, recunoaşte şi este extrem de serioasă în ceea ce priveşte aceste energii necreate şi alege să le îmbrăţişeze primind Alchimizarea. Nu este necesar să fii vreun sfânt dogmatic pentru a vedea şi primi aceste energii. Este necesar să fii onest, autentic în durere şi fericire.

O spun deoarece, actualizările energetice îmi erau departe, le consideram pentru sfinţi, până ieri când în capul meu, merkaba s-a declanşat fizic, rotindu-se şi nimic, nimic nu mai era la fel în jurul meu. Mi-am spus că este oboseală extremă, dar ciudat că aveam energie şi linişte cu tot acest Univers învârtindu-se în jurul meu. Am plecat într-o călătorie de lucru, unde stabilirea conexiunilor cu ceilalţi a fost foarte simplă. Ca totul să fie şi mai clar pentru raţiunea mea, norii de afară erau străpunşi în nuanţe de portocaliu, deşi pentru mine, “Primăvara este o pictură cu parfum de violet”…, din poezie…. Şi tot acest Ocean s-a gândit el să mă surprindă arătându-mi un curcubeu ce ieşea din palmele mele întorcându-se spre sufletul meu.

Apoi, după aceste trăiri au venit articole ce descriau atent, cu minuţiozitate fiecare nuanţă a întâmplărilor, pentru a-mi da de gândit. Pentru a mă face să rămân pe drumul Alchimizării într-un Ocean ce zâmbind cald şi-a deschis baierele cerului drumului regăsirii propriilor Cântece Sufleteşti, în frumos, linişte şi aşezare.

Ambarees, postat in 02 aprilie, 2019 pe:

https://jawescreator.gitlab.io/2019/04/02/curcubeu-suflet/

⤧  Next post 9D CONSILIUL ARCTURIAN - PORTALUL DIN VOI ⤧  Previous post Mesajul Arhanghelului Mihail prin Ronna, Evoluţia Sufletului