ceti

 Ambarees, 16 aprilie, 2019

Apusuri portocalii, apusuri roşii, apusuri violet…. Unele mai fascinante decât altele. În fiecare zi altă nuanţă, altă vibraţie mângâie cerul, spunându-şi povestea.

Am crezut că cerurile violet se găsesc doar în cerurile lumilor interioare. Voiam să scriu despre aceste ceruri violet, însă o întâmplare m-a făcut să renunţ. Nici nu am mai căutat să înţeleg sensul cerurilor violet. Am lăsat cerurile violet în puritatea lor, necăutând să le tulbur sfinţenia. Nu mult însă, cât drumul dintre răsăritul soarelui şi apusul său, a durat această renunţare, pentru că din momentul răsăritului când am gândit că nu am ce să rostesc despre cerurile violet, până în momentul apusului, un ceva Divin, s-a hotărât să îmi arate un cer violet concret, într-un apus de soare, cum nu am văzut niciodată până azi. În ultimele zile am fost însoţită de apusuri roşii şi portocalii. Azi însă, am primit miracolul unui cer violet.

În surpriza mea am conştientizat instantaneu, zborurile înalte. Am văzut că lumea interioară se poate manifesta în creaţia lumii exterioare, şi pentru că aceasta este o sintagmă atât de mult cunoscută, am înţeles că în cel mai autentic mod, când eşti iubit, primeşti daruri. Şi pentru cei ce nimic nu pare a fi îndeajuns, darurile pot fi stele, ceruri violet, furtuni, păsări ce cântă în vacarmul oraşelor aducând liniştirea…. De fapt, aceasta mi-a spus povestea cerului violet la apusul soarelui de azi. A surâs spunând că iubirea nu doar înalţă autentic în vibraţii, în ceruri de unde nu cobori, ci şi creează daruri de o forţă uimitoare.

Îţi vine să spui, ce dar poate fi, ca cineva să îţi aducă stelele de pe cer? Ce dar stupid sau metaforic poate fi, să spună cineva că vei vedea un cer violet şi acel cer este de fapt o compoziţie a iubirii sale, şi tu să te arăţi uimit?! Mai ales într-o lume atât de despuiată de frumos, un cer colorat e doar un cer cu anumită reflecţie a luminii şi cam atât. Uite că nu cam atât! Cât de mult, şi cum, poate iubi un om, astfel încât să ţi se creeze cel mai frumos cer violet în dar pentru tine? De doua zile tot aud şi văd în vis, ceruri violet. Până azi, nu şi în realitate. Câtă forţă pot avea doi oameni, ce împreună pot fi în acelaşi gând, şi să adune gândul din risipire, pentru aducerea armoniei şi binelui? Pot înţelege de ce oamenii, care îşi permit să se întâlnească în iubire, pot crea poduri curcubeu şi pot împământa grile cristaline. Pot înţelege, văzând concret că totul este creaţie, dincolo de orice imaginaţie. Iubiţi-vă frumos, iubiţi-vă în libertate, oferindu-vă unii altora ceruri violet sau roşii sau portocalii. Sau poate stele sau copaci înfloriţi, sau… Oferiţi-le şi primiţi-le pe acestea cu toata deschiderea, cu toată încrederea, pentru că fiecare cer violet aduce recunoaşterea lumii autentice, este parte a renaşterii sale şi înălţă zborul neprăbuşirii.

https://jawescreator.gitlab.io/2019/04/16/cer-violet/

Imagini: Pinterest

⤧  Next post Mesajul Lunii Pline, ridicarea voastră se aliniază cu a mea ⤧  Previous post Evenimentul, Comandamentul Atlantis a Sosit! Lumina Forţelor Pleiadeene-Transmisie prin Michael Love