ceti

Full Moon Message: “Your Arising Aligns With Mine”

Publicat in 19 aprilie, 2019 de Kalayna Solais

https://soulfullheartblog.com/2019/04/19/full-moon-message-your-arising-aligns-with-mine/

Luna Plină i-a spus Martorului său, “ridicarea voastră se aliniază cu a mea”.

“Dar cum?” a întrebat Martorul. “Cum pot să mă ridic, ca și tine în splendoarea și frumusețea a câte o mie de culori și fără să fi plecat? Să fi adorat și văzut așa cum eşti tu, atât de liniștită și pur și simplu, EŞTI cine și ce eşti?

“De fiecare dată când mă ridic”, a răspuns Luna Plină, “Nu mă îndoiesc de asemenea, de umbrele mele, de faptul că lumina mea va fi uneori diminuată de o putere, care nu îmi este proprie și de o voință pe care nu o controlez. Cu toate acestea, am încredere să mă predau, mă ridic cu smerenie. Mai întâi în mine, apoi în fața ta, fie că alegi sau nu, să mă primeşti înăuntru.

Martorul s-a oprit pentru o clipă, nu a auzit niciodată de acest lucru sau să fi simţit Luna Plină în acest fel. Invitația era palpabilă, asemeni vânturilor, care suflă și anunță o schimbare rapidă a sezonului.

Luna Plină a continuat: “suntem la fel, vezi. Avem roluri diferite, dar suntem aici pentru motive necunoscute, totuşi, aici trăim la fel un dans, pe care de multe ori nu-l putem numi”.

Și cu aceste cuvinte, Luna Plină şi-a strălucit energia, minunat și fără efort. În timp ce Martorul se minuna de frumusețea Ei, mesajul s-a prăbușit adânc înăuntru.

“E timpul”, şoptea Martorul, “să luminăm, să-i iubim pe toți, să-i lăsăm pe toți să fie aşa cum sunt, să permitem tuturor să se ridice odată cu mine … Umbre și lumină … dincolo de propriul scop. Da, Lună Plină, te-am auzit … Şi mă voi ridica cu tine in restul zilelor mele, atâta timp cât va aparea şi puterea înăuntru.”

.final.


Imagini: Pinterest

Traducere: Ambarees; postat in 21 aprilie, 2019 pe: https://jawescreator.gitlab.io/2019/04/21/mesajul-lunii-pline/

⤧  Next post Mesajul Cristalelor Lumii Dragonilor Ascensionaţi, Galaxygirl ⤧  Previous post Cer Violet