ceti

Woman, I Worship At The Altar Of Your Womb

https://theurbanhowl.com/2017/12/10/worshiping-altar-monika-carless/

DE MONIKA CARLESS

“Dorința erotică este de fapt o dorință de contopire cu ceva mai mare decât sinele. Deoarece, orice fel de iubire este o forță, care promite că ne va lua dincolo de limitele vieții noastre individuale. “~ Julianne Davidow

Un alizeu Lemurian persistă dulce în camera unde stau gol, în visele mele.

M-am întins atât în ​​inimă cât și în spațiul sufletului, m-am predat, închinându-mă la altarul pântecelui iubitei mele.

Acest loc, acest cazan de creativitate sacră, m-a adus la margini, și mi-am așezat capul pe pântece simțindu-i forța vieții, ascultându-i respirația, gura mea un potir râvnind sărutări nesfărşite.

M-am pierdut în călătoria antică a Femeii, în cele mai profunde mistere, printre secolele și ciclurile încărcate de înțelepciune, care o reprezintă:

Zeiţă

Preoteasă

Seducătoare

Vrăjitoare

Descântătoare

Femeie înţeleaptă

Vindecătoare

Mistică … ar fi din tot ce a fost vreodată. Toate acestea, deschise acum în fața ochilor și buzelor mele. Aceasta este seducția ei irevocabilă asupra mea.

Există aici magie profundă, înconjurată de secrete, asemenea solului unei păduri interzise, ​​pline de muşchi și bogate în rouă, unde se poate așeza în timpul visului să-și amintească poveştile și cântecele EI. Zăbovesc. Gust. O călătorie vizionară. Sunt captiv incantaţiilor spiritului ei. Vreau să rămân. Aici, onorez Femininul Divin. De obicei, este vorba despre cuvinte și ceremonii. Astăzi este cu trupul meu.

Aici, pulsul intuiției emană, ca lumina a o mie de stele, și aici caut eternitatea. Fără început. Fără sfârşit. Acesta este cel mai înalt spațiu de vrajă al Femeii. De unde îndreaptă intenția; de unde țese tapiseria vieții.

Lasă-mă să mă opresc aici, Femeie, lasă-mă să-mi pun un suspin pe pielea ta, lasă-mă să ard. Lasă cenușa dorințelor mele să fie sacrificiul pe care-l ceri. Lasă-mă să mă înec în oceanul tău. Aici, Zeița stârneşte și stârneşte, apele sărate, lacrimile sărate. Venus se ridică când îi șoptesc numele.

Sanctuarul Sacru, amforă pentru viață, potențial binecuvântat, aceasta este casa mea. Tu ești templul și poemul. Te voi lăsa cu amprenta vocii mele, îți voi umple cupa cu plăcere și îmi voi scrie numele în cartea iubirii tale. Mă scufund mai adânc în râu, Shakti învolburată, haos și putere, floarea vieții.

De-a lungul timpului uitat, de la apus, la răsărit, prin revărsarea și curgerea Lunii, îţi prăbuşeşti şoldurile şi murmurele valului onndulat, un val întunecat, dorit pe țărmul meu.

Aici, timpul rămâne nemişcat, pentru momentele gravate în memoria mea celulară, pentru a fi chemat cu urletul lupilor. Într-o altă viață, voi căuta din nou esența ta.

Femeie, Mă închin la altarul pântecelui tău.

Imagini: Pinterest

Traducere: Ambarees, postat in 14 mai, 2019 pe: https://jawescreator.gitlab.io/2019/05/14/femeie-ma-inchin-la-altarul-pantecelui-tau/

⤧  Next post SUFLETE PREŢIOASE, ESTE NEVOIE DE VOI ⤧  Previous post Este Timpul ca Măştile Să Cadă