ceti

Pentru că devenim împreună, prietena noastră Maria Daniela Topârcean a ales să împărtăşească sensibilitatea sufletului ei aici, cu noi, pe această pagină. Urmează să fie dăruite pe rând, cât timp ea va alege, poeme din volumul ce se numeşte, “Poem anonim”. Păşesc tiptil în templul sufletului ei…. să nu-i tulbur simfonia.

Oglinda

Ai aparut in acelasi anotimp auriu

pierdut intr-un vis de demult

sa sprijini oglinda tacerilor tale

zugravite-n albastru cuvant,

de tampla mea transparenta…

Mi-am pus buzele inocenta,

pe oglinda albastra, transparenta,

pe tacerile tale infinite,

pe cuvintele de dragoste nerostite…

Mi-am pus tacerile inconstienta,

pe luciul tau, oglinda transparenta

am pus zborul lor in spirala,

cazut in fiinta mea diafana…

⤧  Next post Mesajul Îngerilor prin Ann Albers ⤧  Previous post Luna plină în Scorpion, Îmbrățișează Senzualitatea, Naturaleţea Sexuală a Vieții.