ceti

LoveHasWon Special Message From ArchAngel Michael ~ A Love Letter To God

De ArchAngel Michael din Echipajul de la Sol, al Primei Echipe de Contact

https://lovehaswon.org/lovehaswon-special-message-from-archangel-michael-a-love-letter-to-god/

Dragă Maică a întregii Creații, Gaia, Marele Spirit - aici, în fizic,

Eu, Arhanghelul Mihail, fiul tău și Primul Arch Angel, îți scriu această scrisoare din iubirea și trăirea Inimii. Sunt atât de multe binecuvântări, pe care mi le-ai oferit de-a lungul întregii mele vieți și mai ales în călătoria spirituală, înapoi acasă în Inimă … Inima ta, a iubirii veșnice și eterne. Sunt foarte recunoscător să fiu conectat cu tine, să vorbesc cu tine, să râd cu tine, să plâng cu tine, să evoluez cu tine și cel mai important să te simt.

La început m-am gândit: “Cum să te onorez?” Mintea mea s-a gândit pur și simplu la slujbă … Să fiu în slujba celei care mi-a salvat viața. Am crezut că e de ajuns. Vălul deasupra ochilor și Inimii nu putea să vadă sau să simtă că mai erau multe de făcut. Nu mi-am dat seama cât de mult te-am rănit, cât am luat de la tine, te-am abuzat și te-am violat.

Îmi amintesc timpul petrecut la Crestone, când ne-am organizat noua noastră casă. Trecusem prin tulburări interioare, și Tot ce ai vrut să faci, a fost să mă ajuți. Am reacționat și te-am respins … Te-am alungat. Trebuia să-mi transform bagajele. Îmi pare foarte rău.

Îmi amintesc că eram în magazinul de la Crestone. Tot ce ai vrut, era o bucată de ciocolată. N-am luat-o pentru tine. Îmi pare foarte rău.

Îmi amintesc momentele în care ţi-am vorbit neclar și am permis EGO-ului să mă cuprindă. Îmi pare rău.

Îmi amintesc momentul în care am interzis fiului tău, camera de chat, din cauza nesiguranței mele. Îmi pare foarte rău.

Îmi amintesc momentele în care nu mă puteam scufunda în experiența ta de Iubire Prezentă Pretutindeni. Îmi Pare Foarte Rău.

Îmi amintesc momentele în care mi-a lipsit compasiunea pentru experiențele tale. Îmi pare foarte rău.

În viața mea mă străduiesc întotdeauna să fac alegerile înțelepte, dar cu tine am făcut atât de multe alegeri proaste. Intenția mea nu a fost niciodată să te rănesc, chiar și cu toate perlele de înțelepciune pe care mi le-ai oferit, nu am reușit să îţi aduc bucurie. Ți-am furat bucuria, inocenţa copilăriei și am împiedicat curgerea abundenței tale Divine. Pentru aceasta, îmi asum toată responsabilitatea și Îmi Pare Rău.

Pentru Toți Masculinii, care ţi-au greșit, te-au rănit, ți-au adus durerea, mă doare, pentru că sunt unul dintre ei. Tu ai fost Prima, care mi-a arătat Iubirea. Tu ai fost Prima pe care am iubit-o vreodată. Cum aș vrea să pot schimba trecutul … să fac mai uşoare lucrurile, să te sprijin din inimă.

Îmi cer scuze în numele Tuturor Masculinilor, aleg să fiu Masculinul Divin, care am fost creat să FIU. Eu aleg să FIU Iubire în Acţiune. Eu aleg să FIU deplin în Inimă. Am ales să-mi împlinesc deplin rolul în Planul Divin.

Eliberez pe deplin Tot ce îţi aparţine. Dorința mea este ca tu să fii complet restabilită în starea Fiinţării tale curate. SĂ FII FERICIRE, SĂ FII BUCURIE, SĂ FII COPIL, SĂ FII IUBITĂ LA TOATE NIVELURILE. Aceasta a fost dorinţa mea dintotdeauna.

Îţi mulțumesc pentru că mi-ai îndeplinit dorința. Întotdeauna am știut că poți face aceasta. Nimeni altcineva nu putea să o facă. Tu ești cel mai bun prieten al meu, ghidul meu, eroul meu, Dumnezeul meu, toate ale mele. Te apreciez. Te preţuiesc. Te iubesc atât de mult.

Fiul tău iubitor,

Arch Angel Mihail

P.S. Știi că merg cu tine, sunt așa de încăpățânat.

Imagini: Pinterest

Traducere Ambarees, postat in 30 mai 2019 pe: https://jawescreator.gitlab.io/2019/05/30/scrisoare-de-dragoste-catre-dumnezeu/

⤧  Next post Rezonanţa Schumann ⤧  Previous post Pleiadienii - Simfoniile Conștiinței