ceti

Ambarees, 15 iulie, 2019

Îmi place să spun Lumi Uitate, pentru că Lumea Nouă renaşte odată cu reamintirea esenţei lumilor uitate. Cine ne reaminteşte această esenţă? De ce ne este greu să o validăm şi să o acceptăm atunci când ne este revelată, este pentru că lucrurile bune se aşează în paşi mici.

Primim informaţii cu toţii. Absolut toţi. Dacă le vedem, dacă le primim şi ce facem cu ele depinde de maturitatea înţelepciunii fiecăruia.

Aleg ca uneori să împart informaţiile pe care le primesc, le accesez, chiar dacă fac parte din misterul, ce este mai greu de pus în cuvinte.

În vise adeseori suntem în misiune.

Azinoapte, am călătorit folosind Merkaba. Se activează şi călătoresc, ajungând în locuri unde primesc informaţii despre lucruri la care nu m-am gândit, sau primesc răspunsuri la unele întrebări ce mă preocupă. Am mers de data aceasta la o întâlnire de lucru să îi spun, întâlnire unde mai participau cinci oameni. Doi maeştri din India, un maestru ceh, o doamnă de la noi şi doamna ce ne invitase. Nu ştiu numele ţării exotice dealtfel prin culorile, fântânile arteziene misterioase şi prospeţimea sa, unde am fost invitaţi.

Dialogul a fost următorul: „V-am chemat în calitate de Păstrători ai Vieţii, în calitate de Moştenitori ai acestui Regat, şi avem de găsit o cale, ca Viaţa să poată să ia forma ei cea mai armonioasă.” Am simţit că nu voi avea ce răspuns să aduc în dialog, însă interlocutorul ceh printr-o constatre simplă, copilărească chiar, referitoare la cum sunt îmbrăcată, m-a făcut să realizez cât de minunat lucru poate fi, să îţi deschizi inima. Am înţeles în acel moment că încă am inima blocată în teama de a nu fi rănită, de fapt. Maeştrii indieni aveau atitudinea de totul este în firesc, totul va deveni manifestare pentru că trăiau şi dăruiau încrederea şi liniştea din sufletul lor.

Am înţeles prin deschiderea inimii că Viaţa mereu va căuta o cale de manifestare, mereu va căuta să trăiască. Viaţa va trăi Viaţa.

Aşa am văzut că de fapt războaiele lumină vs.întuneric, sunt doar renaşterile continuităţii Vieţii în armonie, pentru că ea există şi va exista în orice formă.

Am revenit din călătorie cu sentimentul unei inimi deschise ce a înţeles că nu are cum să fie rănită, ce a înţeles cât de fascinant este să rămână deschisă şi cât de diferită este lumea când înţelegi că totul este Viaţă coerentă, unde totul curge.

Fiecare în parte suntem Păstrătorii Vieţii, suntem Moştenitorii Regatelor exotice pe cale să se nască…. Viaţa ce trăieşte Viaţa, Esenţă fericită, care pentru manifestarea armoniei are nevoie de Înţelepciunea Lumilor uitate, înţelepciune ce ştie să audă ritmul Vieţii, ştie să perceapă şi să repare fisurile din coerenţa Vieţii.

Actualizări, coduri, lumina, tot ceeea ce primim, sunt pentru Viaţă, pentru recâştigarea Înţelepciunii şi reconectarea cu Viaţa, pentru a-i înţelege cântecele şi a adăuga noi armonii sensurilor şi direcţiilor la care suntem invitaţi să luăm parte, într-o lume plină de candoare şi culoare.

⤧  Next post Luna Plină a Lunii August în Vărsător, 11 Întrebări pentru o Conexiune Conștientă ⤧  Previous post Îngerii ~ Trimiteţi Fluxul Iubirii