ceti

Corey Goode ~ Ka-El-Lil On Returning Christ Consciousness

De Corey Goode, 09 noiembrie 2011

După multe luni de contact minim, (cu excepția stării de vis), Anshar a inițiat din nou un contact fizic, direct cu mine.

Mi-a explicat că trebuie să fiu fără îndrumarea lor un timp, pentru a permite mie și celor apropiați să experimentăm energiile cosmice primite. Aceste energii și forțele noastre superioare au servit pentru a facilita dezvăluirea distorsiunilor noastre egocentrice, pe care trebuia să le recunoaștem și să le procesăm.

Ka-El-Lil, unul dintre bătrânii Anshar pe care i-am cunoscut în timpul celor trei zile de ședere în orașul lor, a explicat că multe comunități de lucrători ai luminii, se simt prinși în ego și în propriile distorsiuni. El a subliniat că cei mai mulți cred că o sursă din afară îi persecută și îi implică în urări negative sau în atacuri țintite de către cei apropiați. Cu toate acestea, nimic nu poate fi mai departe de adevăr. Întorcându-ne și privind spre interior, am putea vedea unde se află toate problemele noastre.

Am ajuns într-un punct în care energiile cosmice primite ne afectează comportamentul și percepțiile. Ka-El-Lil a spus că starea noastră reacţionară actuală, ne face să nu fim conștienți de sinele nostru superior și de Conștiința Christică, care se întoarce. Acestea sunt responsabile pentru aducerea insecurităților, traumelor și fațetelor noastre de personalitate, pe care le-am suprimat și le-am refuzat. Ka-El-Lil a declarat că acum este momentul să ne concentrăm asupra acestor distorsiuni, deoarece, cu cât așteptăm mai mult, cu atât va fi mai greu să săpăm din aceste stări, mai ales că energiile vor ridica și mai multe în 2020.

Ca de obicei, Anshar mi-a subliniat distorsiunile și comportamentul reacționar și m-a îndrumat înapoi spre aliniere, odată cu ele și la starea vibraţională a conștiinței lor de grup. Se așteaptă la mai multe descoperiri personale, odată ce procesez ultimele dezvăluiri despre distorsiunile mele necunoscute. Ka-El-Lil a declarat că acest lucru le va permite să împărtășească următorul strat de informații despre modul în care umanitatea poate trece la conștiința celei de-a patra densităţi, mai puțin dramatic și dureros.

Voi împărtăși mai mult de la Anshar în următoarele săptămâni.

Multumesc

https://lovehaswon.org/corey-goode-ka-el-lil-on-returning-christ-consciousness/

Imagini: Pinterest

Traducere: Ambarees, postat in 9 noiembrie 2019, pe: https://jawescreator.gitlab.io/2019/11/09/ka-el-lil/

⤧  Next post Mergând Prin Durere Şi Înapoi În Bucurie ⤧  Previous post Echilibrul Dualităţii în Matrice