ceti

Ambarees, decembrie 07, 2019

Anti - indicaţii, anti - sfaturi, în cele ce scriu, mă ofer pe mine, aşa cum sunt în acest moment. Sensul scrisului meu este dialogul întru devenirea atât de dragă lui Noica. Sunt blog de nişă, dar, în acelaşi timp puţini sunt cei ce vorbesc o limbă cu mine, şi recunosc, mă simt bine în aceste dialoguri primenitoare în care fiecare ne primim unicităţile în smerenie şi acceptare.

Consider că orice îşi are strălucire mai ales cele întunecate. Fiecare are sclipirea sa. Sunt omul sintezelor. Încerc să văd ce este bun din tot ce îmi este dat, şi apoi să reconstruiesc. Pentru a aşeza armonie, uneori dezasamblez. Am constatat că se dezasamblează doar piesele ce nu sunt unitare. Unii ar spune că denumirea este frustrare. Şi totuşi….

Redescopăr oamenii. În fiecare zi redescopăr oamenii în întreaga lor naturaleţe.

Ascensiunea înseamnă redobândirea firescului. Redobândirea Bucuriei Întâmpinării Celuilalt până la a-l Odihni în Sufletele Noastre. Recunosc, nu odihnesc pe nimeni în sufletul meu, dimpotrivă tulbur. Să nu uităm că Îngerul Domnului a venit, a tulburat apele, iar cel care s-a scufundat prima dată în acele ape s-a făcut sănătos. Viaţa spiritualităţii vorbeşte blând despre de toate. Îmi este mai uşor când mi se spune că sunt în întuneric, decât când mi se spune că sunt în lumină. Întunericul, îmi oferă o mai mare libertate de mişcare şi de rostire a luminii însăşi. Prefer un întuneric sănătos, ce să nu mă lase să cad în false păreri despre mine, decât lumini sfidătoare, ce să mă facă să mă pun deasupra inteligenţei fiecăruia. Tesla îşi asculta ideile creative în liniştea întunericului. Şi ce idei aducea….

Fiecare cuvânt rostit este pentru ca orişicine citeşte, să ia ceea ce este mai bun şi mai aşezat pentru împăcarea sufletului său.

Adică, atunci când merg la somn recunosc sincer, că am pretenţii ce pijama voi îmbrăca. Consider că trebuie să fie cea mai minunată îmbrăcăminte, ce să ofere odihnă şi să rescrie armonia trupului prin mesajele-i simbolistice, metaforice…. Ştim fiecare experimentul cu etichetele puse pe recipientele cu apă. Fiecare etichetă lipită pe recipient a determinat o anumită configuraţie a apei. Aşa şi pijamalele sunt un fel de etichete puse pe noi, când suntem mai mult sau mai puţin protejaţi atunci când călătorim printre stele în visele nopţii. Mai ales că uneori sunt singurele umbrele ce oferă odihnă sufletelor obosite de transmutări.

Au fost doar note fugare, de aceea nelegate, iar concluziile vin doar pentru fiecare personal şi vi le extrageţi vă rog, din ceea ce aţi primit. Astfel, simt că a avut loc dialogul propus în seara aceasta.

Imagini: Pinterest

Postat pe: https://jawescreator.gitlab.io/2019/12/07/dialoguri-nelegate/

⤧  Next post Spune-mi... unde ne întâlnim? ⤧  Previous post Mesajul Îngerilor ~ Permiţând Transformarea