ceti

Acum sunt un copil mic, fericit. Fericit pentru că, am atins cu toate sim’urile Viaţa, Culoarea, Bucuria, Forţa Creatoare. De aceea îmi permit să împărtăşesc cu voi, deoarece aş vrea să vă spun şi pe această cale, cât de frumoasă conexiune am realizat azi, deşi cu cei mai mulţi ne-am văzut pentru prima dată. Este meritul vostru, dragilor, desigur!

Mulţumesc Îngerilor şi Cercului Grup de azi pentru că ați îndrăznit atât de mult şi de în forţă. Demult, nu am avut parte de aşa mişcare de forţe, cum au fost azi. Da, vouă vi se datorează!!!!! Îngerilor, Fiinţelor de Lumină şi Grupului din lumea reală.

Am scris ieri pregătirea, am ales două imagini, care să mă ajute, să intru în spaţiul sacru şi după grup am văzut în imagini ceea ce nu observasem ieri. Ieri, sub presiunea emoţiei atenţiei pregătirii, eram atentă la cristalele aşezate în inima din imagine. Asemănam emoţiile cu acele cristale. Mă uitam la fiecare cristal pe rând, aproape că îl atingeam, mă gândeam ce informaţie şi sens menține în sine. După grup, am venit pe blog, şi tot ce am văzut din prima, am văzut spaţiul şi lumina verde ce umplea inima. Inima aproape că se pierdea în lumina uriaşă ce curgea în ea. Parcă inima deschisese o fereastră în exterior, şi îmbrăţişa aerul din spatele ei. Forţa descoperită în lucrul nostru de azi, a deschis această simţire. până după grup eu vedeam doar cristalele colorate, nicidecum spațiul vieții unde această inimă își cântă cântecul.

Când îndrăzneşti, când lucrezi, rezultatul este uluitor, este pentru a “n” oară, când văd, când primesc şi totuşi rămân surprinsă. Conștientizările ce apar în zile, ani, luni, atunci când sapi de unul singur, apar în clipe, când ești împreună cu oameni care lucrează și își oferă spațiul cu dragoste și bucurie.

A schimbat şi în mine, şi eu azi eram doar lider, nu am făcut nimic. Atentă la voi, nu am lucrat cu mine şi totuşi impactul a fost covârşitor.

Mulţumesc dragilor pentru întâmpinarea voastră. Mă iertaţi pentru bîlbâieli, am primit infinit prin deschiderea voastră şi prin încrederea arătată. Nu mă aşteptam să aud că aţi ales atelierul pentru liderii, care conduceau. Aceasta dacă tot suntem la atelierul potrivit, unde este permisă exprimarea, a ce este Aici și Acum!

Aştept cu drag să ne revedem cu noi teme de făcut împreună.

Pe miercuri, dragilor.

⤧  Next post La marginea norilor ⤧  Previous post Pregătire pentru Atelierul din 13, noiembrie 2020