ceti

Postat în 03/15/2021 de EraOfLight

Invoc Energia Sursei. Îmi chem în Duh, Sinele Superior și Echipa din cea mai înaltă lumină și rezonanță pentru a asista și activa acest decret. Îl chem pe Arhanghelul Mihail și pe toți îngerii care lucrează cu Mihail să fie prezenți în timpul acestui decret. Fac apel la Metatron și la toți Arhanghelii din Marele Soare Central, care lucrează cu Metatron să fie prezenți în timpul acestui decret. Invoc puterea tuturor Arhanghelilor planurilor Orizontale și Verticale. Îi chem pe toți Elohimii și Serafimii. Îngerii Focului Ultraviolet. Îngerii câmpului Punctului Zero. Puterea Îngerilor Câmpurilor Securizante.

Îmi chem Sinele Superior, Eu Sunt Prezență, împreună cu toată asistența Îngerească și sprijinul Fraților și Surorilor Stelare din Univers pentru a mă ajuta în acest decret … ”

Invoc și chem Grila Ascensiunii, Conștiința lui Hristos și a tuturor ființelor ascensionate din grila aceasta. Invoc și chem Rețeaua Cristalină a Gaiei pentru asistență și sprijin în timpul acestui proces. Și toate ființele ascensionate din acestă grilă

Îngeri, creaţi cu focul ultraviolet un scut triplu al focului ultraviolet în jurul câmpului meu energetic. În interiorul acestui scut, apelez la îngerii Câmpului Punctului Zero să creeze un câmp de energie al punctului zero pentru a elimina orice interferență care rezultă din câmpul meu energetic.

Duhule, eliberează toate acordurile de blocare legate de orice formă de limitare sau interferență, inclusiv permiterea portalurilor negative sau a ființelor cu lumină falsă în realitatea mea personală, în spațiul meu personal. Indiferent dacă acestea au apărut în această întrupare, în orice altă întrupare sau care au apărut prin linii genealogice.

Sine Superior și Suport Universal, vă rog, să ștergeți și să distrugeți din Înregistrările mele Akashice și din tot timpul și spațiul, orice acorduri, promisiuni, jurăminte și contracte care au permis orice astfel de interferențe care apar. Distrugeți orice acorduri sau programări ascunse asociate, care ar căuta să restabilească orice portaluri / deschideri. Faceți acest lucru prin toate mințile, toate corpurile, toate dimensiunile, toate întrupările și realitățile.

Duhule, Şterge și sigilează toate portalurile negative, deschiderile, punctele de intrare, vârtejurile negative sau găurile de vierme. Include toate deschiderile și portalurile de lumină falsă. Cei care par lumină, dar sunt altfel. Șterge și umple cu lumină toate fluxurile toxice care contribuie la orice deschidere negativă. Sigilează toate lacrimile, rupturile și găurile din câmpurile mele energetice. Șterge și elimină toate programările conectate la orice deschidere negativă. Include orice programare care ar căuta să recreeze orice deschidere negativă. Fă acest lucru în tot timpul și spațiul, în toate dimensiunile și liniile temporale.

Duhule, îndepărtează din corp și din câmpurile energetice și din realitatea mea toate ființele de lumină falsă și programarea asociată. Toți îngerii, ghizii, profesorii, mentorii, vindecătorii cu lumină falsă. Toate grupurile de lumină falsă. Inclusiv toate organizațiile religioase cu lumină falsă. Șterge toată energia luminii false din câmpurile mele. Șterge, elimină și înlocuieşte toate interferențele cu lumina aurie a Rețelei Hristice.

Duhule, îndepărtează din corp și din câmpurile energetice toate corzile, firele și tentaculele care mă leagă de energiile sau entitățile demonice sau satanice, grupurile ET întunecate, grupurile satanice și luciferice, îngerii căzuți împreună cu toate formele de programare și gândire asociate. Șterge elimină și înlocuieşte toate interferențele cu lumina aurie a Reţelei Hristice.

Duhule, îndepărtează orice și toate entitățile dezântrupate, energiile astrale inferioare, fragmentele de suflet care nu-mi aparțin și ia-le în lumină cu dragoste prin puterea sursei lui Dumnezeu. Șterge toate formele de gândire energetice asociate, poveștile, sistemele de credință, mesajele subliminale care au o vibrație mai mică. Șterge şielimină și înlocuieşte toate interferențele cu lumina aurie a Rețelei Hristice.

Duhule, îndepărtează-mi din corpul și câmpurile energetice: toate plăcile blocante, tijele și sigiliile din corp, orice creează o despărțire între spirit și materie, inimă și minte, orice afectează negativ energia mea sexuală, afectând expresia mea emoțională. Toate plăcile blocante, tijele și sigiliile care restricționează trezirea mea spirituală, calea ascensiunii, apariția corpului meu de lumină cristalină, expansiunea luminii și vibrațiilor în realitatea mea. Îndepărtează toate plăcile, tijele și sigiliile asociate cu matricea 3D, toate sigiliile chakrei, toate sigiliile karmice, toate sigiliile care îmi limitează ADN-ul, toate sigiliile bazate pe religie, inclusiv sigiliile de răstignire, toate sigiliile întunecate proiectate ET, sigiliile Orionene Întunecate, sigiliile satanice sau demonice, toate sigiliile cu lumină falsă. Șterge, elimină și înlocuieşte toate interferențele cu lumină albă diamantină a Rețelei Cristaline a Pământului.

Duhule, elimină orice interferență și programare care menține jocul dualității. Șterge toate dispozitivele sau implanturile inteligenței artificiale. Îndepărtează toate dispozitivele sau implanturile iluminate și reptililiene, dispozitivele sau implanturile militare ale Extratereştilor Cenuşii, dispozitivele sau implanturile energiei prădătoare, dispozitivele sau implanturile pentru recoltare, dispozitivele sau implanturile de traumă, dispozitivele sau implanturile de dependență, dispozitivele sau implanturile cibernetice. Duhule, îndepărtează toate dispozitivele sau implanturile negative din corpul fizic și câmpurile de energie. Șterge, elimină și înlocuieşte toate interferențele cu lumina aurie a Rețelei Hristice.

Duhule, curăță toate rețelele neuronale ale creierului. Îndepărtează toate implanturile stem cerebrale, implanturile pineale și hipofizare, implanturile oculare. Îndepărtează toate implanturile de control mental. Șterge toate implanturilor AI străine. Elimină toți ocupanții negativi și atașamentele din rețelele mele neuronale, meridianele și toate corpurile subtile. Transmite toate acestea către Iubirea Divină. Elimină toate dispozitivele sau implanturile din chakrele de prin toate straturile nivelurile și dimensiunile. Șterge înlătură și înlocuieşte toate interferențele cu lumină albă diamantină a Reţelei Cristaline a Pământului.

Duhule, îndepărtează toate dispozitivele sau implanturile, care blochează prana și alte energii superioare să curgă de-a lungul canalului vertical. Șterge toate implanturile multidimensionale, orice afectează negativ cea mai înaltă linie temporală a ascensiunii. Șterge toate inserțiile holografice. Îndepărtează toate implanturile acoperite sau ascunse. Îndepărtează orice afectează negativ mortalitatea corpului. Șterge, elimină și înlocuieşte toate interferențele cu lumina aurie a Reţelei Hristice.

Duhule, îndepărtează toate implanturile sexuale, implanturile de reproducere, implantul de prostată / punct G ”, dopurile genitale, ultra-implanturile MK, implanturile de pedofilie. Ștergeți toate programele asociate legate de utilizarea abuzivă a energiei sexuale, atacurile astrale sau orice forme de experimente genetice. Șterge și elimină toate aceste interferențe. Șterge, elimină și înlocuieşte toate interferențele cu lumină albă diamantină a Rețelei Cristaline a Pământului.

Duhule, scoate toate jetoanele, dispozitivele de urmărire sau dispozitivele de marcare plasate de ființe astrale inferioare și galactice inferioare. Elimină toate etichetările războaielor Lemurian, Atlantean, Orionean. Elimină toate etichetele care dezvăluie SeminţeleStelare pentru a reduce forțele din planurile astrale. Șterge şi elimină și înlocuieşte toate interferențele cu lumină albă diamantină a Rețelei Cristaline a Pământului.

Duhule, șterge și elimină toate programele negative conectate la orice sigiliu sau implant. Șterge toată Anxietatea, Vina, Co-dependența, Disonanța Cognitivă Asociată, Confuzia, Pofta, Disperarea, Disocierea, Dez-împuternicirea, Drama, Frica, Vinovăția, Neputința, Izolarea, Inhibarea, Letargia, Comunicarea greşită, Direcţia Greşită, Dezinformarea, Obstrucția, Persecuția, Restricția, Rușinea, Suprimarea, Trauma, Frământările, Conștiința de Victimă, Retragerea și Reținerea. Șterge şi elimină și înlocuieşte toate interferențele cu lumina aurie a Reţelei Hristice.

Duhule, curăță și elimină toate amprentele care îmi leagă ego-ul de: Cădere victimizare, rănire, trădare, goliciune, înfruntare, luptă, amenințare, într-un răspuns martirizat, care trebuie să salveze, în sacrificiu, să se simtă mai puțin sau mai mare decât alții.

Duhule, deconectează-mă și îndepărtează-mă definitiv de toate rețelele de joasă frecvență, rețelele AI, rețelele ET întunecate, care interferează cu procesul meu de ascensiune. Șterge toate câmpurile magnetice ET întunecate care se interferează cu câmpurile mele aurice. Șterge şi elimină și înlocuieşte toate interferențele cu lumină albă diamantină a Rețeaua Cristaline a Pământului.

Duhule, elimină toate interferențele și distorsiunile din câmpurile mele de energie. Orice lucru care încearcă să amestece sau să scurgă, să recolteze sau să sifoneze energia mea. Te rog, să faci acest lucru prin toate mințile, toate dimensiunile, toate întrupările și realitățile.

Duhule, cer o Îndepărtare Karmică completă a tuturor karmei inutile sau nejustificate care poate fi eliminată din înregistrările mele de Suflet Akashic, curăţă-o prin tot timpul și spațiul, prin toate dimensiunile ființei mele. Înlocuieşte-o cu lumina aurie a Rețelei Hristice.

Duhule, activează-mi întregul potențial ca magician Sămânţă Stelară, ca alchimist Sămânţă Stelară. Un transformator al tuturor energiilor inferioare. Duhule, activează întregul potențial al centrelor mele cerebrale, căilor neuronale, centrelor energetice și ale tuturor căilor energetice. Activează întregul potențial al darurilor și calităților sufletului meu, care sunt acum gata să vină să fie prezente în această viață.

Duhule, plasează un câmp de energie cristalină vindecătoare în jurul meu, pentru a permite acestei lucrări să continue până la finalizare. Permite acestui câmp să-mi sigileze aura cu lumină. Echilibrează și integrează această lucrare la cel mai înalt rezultat final pozitiv. Permiteți acestui câmp să-mi consolideze legătura cu Spiritul, Sinele meu Superior, Ghizii, Ajutoarele și Echipa în Duh.

Îi chem pe toţi, Sinele Superior, Sinele Monadic, Echipa în Duh, toată puterea Arhanghelilor planurilor Orizontale și Verticale, pe toți Elohimii și Serafimii, Îngeri Focului Ultraviolet. Îngerii Câmpului Punctului Zero și forţa Îngerilor câmpului de securitate, pentru a amplifica acest decret de compensare la intensitatea maximă, astfel încât să pot merge aici în această lume ascendentă 3D-ului, liber ă de orice interferență. Faceți acest lucru în conformitate cu legile cosmice ale iubirii și luminii pentru un beneficiu maxim al tuturor. Aşa şi este.

https://eraoflight.com/2021/03/15/higher-light-decree-clearing-negative-portals-and-interference/

**Source

Imagini: Pinterest

⤧  Next post KaRa din Pleiade ~ Amintiţi-vă cine sunteţi ⤧  Previous post Cel Mai Mare Secret