ceti

Ceea ce relatez în cele ce urmează simt că este mai mult decât un mesaj personal, simt a fi o reîntărire, a conexiunii cu Sursa, pentru fiecare dintre cititori.

Așa că, fiecare este invitat să își ia propria înțelegere din cele ce le-am scris.

Am aflat despre Războiul Ghost Dance într-un mod inedit.

În visul nopții eram într-un întuneric adânc, cu mii de stele și planete în jurul meu, încât puteam să le ating, În tot acest peisaj simțeam că sunt urmărită discret de o fantomă învelită într-o mantie lungă. Ca niciodată în visele grele, nu mi-a fost teamă și am întrebat-o senin ce dorește de la mine. Mi-a spus că îmi va reaminti ce am uitat, faptul că în 1890 am suferit o profundă tristețe, mi-a fost trădată puritatea inimii și am murit într-un război. Spunându-mi acestea, a plecat lăsându-mă cu întrebări.

Totuși, în timp ce îmi spunea aceste cuvinte simțeam iubirea infinită ce se revărsa din sine și trecea de toate rezistențele inimii mele.

Cu visul viu în mine, deși făceam tot felul de analogii ale visului cu viața mea emoțională, în cursul zilei am început să caut date despre anul 1890, date semnificative nivelului meu de înțelegere. Căutam o punte pentru că oarecum visul mai avea ceva de spus.

Așa se face că tot ce am găsit sunt următoarele, în anul 1890 a avut loc un conflict armat Războiul Ghost Dance - între Lakota Sioux și guvernul Statelor Unite, conflictul a avut loc din 1890 până în 1891. Cel mai cunoscut eveniment din cadrul acestei operațiuni este masacrul de la Wounded Knee unde Regimentul 7 Cavalerie a ucis în jur de 300 de membri Lakota Sioux, inclusiv femei, copii și alți necombatanți, la Wounded Knee pe 29 decembrie 1890. Războiul Ghost Dance s-a încheiat când liderul Sioux, Kicking Bear, s-a predat pe 15 ianuarie 1891.

„Dansul fantomelor” a fost o mișcare religioasă ameridiană care a luat naștere spre finalul anilor 1800, deseori practicată de către indienii Sioux. Dansul a fost inventat de către liderul Wovoka, cunoscut pe numele său de alb, Jack Wilson. Acesta era convins că a comunicat cu Dumnezeu, acesta din urmă spunându-i că prin practicarea dansului fantomelor, albii vor părăsi teritoriile și strămoșii ameridienilor se vor reîntoarce pe pământ pentru a trăi în pace alături de ceilalți indieni pentru eternitate. Religia s-a răspândit rapid în întreg teritoriul vestic și printre triburile indiene. Dansul a fost astfel denumit de către coloniștii albi înspăimânați de mișcările spirituale pe motiv că acestea aveau o aură spectrală. Din acestă cauză, trupele Statelor Unite au fost trimise în statele Dakota unde Sioux erau cei mai numeroși și unde „dansul fantomelor” era practicat deseori.

Privind deschiderea mea spirituală, visul și descoperirea acestei istorii reprezintă un eveniment semnificativ. Îmi reamintește iar și iar, și iar să merg mai adânc în profunzimile rugăciunii, conexiunii cu Dumnezeu, cu Marele Spirit. Nu pentru a reinventa un Dans al Fantomelor, ci pentru a auzi și respira ritmul firescului vieții.

Făcând un calcul în timpul linear, anul acesta, în luna ianuarie s-au împlinit 130 de ani de la momentul încheierii Războiului Ghost Dance.

Acum, la 130 de ani de când cineva încerca să îi readucă în viață prin dans pe strămoșii ancestrali ai amerindienilor, vedem că acești strămoși sunt printre noi. Suntem noi, așa cum se exprimă șamanii când spun, ”noi suntem cei ce vor veni”, suntem parte din strămoșii amerindienilor acum când devenim dând naștere în mod conștient acestui Homo Luminous, conform denumirii spiritualității acelorași strămoși amerindieni.

Desigur, în fiecare război ceva din noi a murit și ceva din noi a rămas, astfel încât să știm de unde începe desăvârșirea în harurile cu care suntem înzestrați.

Imagini: Pinterest

⤧  Next post 13 iunie 1995 ~ Toltecii și Chemarea Vulturului ⤧  Previous post Potriviri