ceti

Pentru că azi simt mai mult decât oricând atingerea Spiritului,

una dintre inadecvări este să cred că pot să fiu importantă pentru oameni, pentru un om, nu contează. Importantă să fiu. Sau îmi doresc aceasta.

Mă bucur să descopăr oameni, locuri, cărți, lumi spirituale, ființe. Sunt încântată de fiecare mică revelație, dezvăluire făcută în contextul pașilor fireși care mă duc înspre oameni.

Adeseori am uitat de mine crezând că sunt importantă pentru oameni. Este o gândire inadecvată, pentru că în cadrul acesteia, îngrădesc libertatea celorlalți. Le impun prin propria credință o stare de fapt.

Așa cum eu mă simt aproape de oamenii a căror mister lasă să se dezvăluie treptat, de oamenii pe care i-am descoperit, găsit, la fel simt și alți oameni. Așa cum importanța lor crește în viața mea prin simpla descoperire a lor, prin căutările și găsirile care îmi aduc sens, la fel poate fi și pentru un altul. Sunt încăpățânată pentru că în acest fel primesc mai puțin recomandările din exterior? Ceea ce se anunță cu artificii, devalorizez din start? Nu! Primesc și recomandările, primesc și artificiile, însă tot caut în ceea ce mi s-a propus, ce este de revelat pentru înțelegerea mea.

Încet, urcând spirala ajung la o temă cu cântec. Cum este să te descopere (să mă descopere cineva). Chiar și atunci când te ascunzi. Fie și dintr-o simplă întâmplare, oricum întâmplările numai simple nu sunt. Să aibă răbdarea necesară pentru a te lăsa să te dezvălui în descoperirea sa. Cum este când nu ești descoperit sau revelat? Întrebări care aduc după sine trăiri, fragilități sau re-compuneri ale propriei ființe.

Să ne permitem să pătrundem misterul, să cercetăm, să căutăm oamenii în toată frumusețea lor, cu tot cu fragilitățile ce îîi compun.

Când într-o conexiune unul își expune propria vulnerabilitate, dacă celălalt nu fuge înseamnă că iubirea i-a mântuit oferindu-le vindecarea și libertatea.

Vă doresc fericirea de a fi găsiți!

Imagini: Pinterest

⤧  Next post Octombrie Energiile Ascensiunii; Puterea Inocentă ⤧  Previous post Cigarettes After Sex - Apocalypse